טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן מתוקים לבר מצווה – מה זה ומה המחיר לבר מתוקים לבר מצווה?

שולחן מתוקים לבר מצווה – מה זה ומה המחיר לבר מתוקים לבר מצווה?

הילד מגיע לגיל מצוות? על מנת שתוכלו לחגוג את המאורע החגיגי יהיה עליכם לעשות לו בר מצווה. עליכם לזכור כי חובה להתכונן מראש לקראת האירוע, כך הכל יהיה מוכן לערב הגדול.

האזינו כתבה

אירועי בר מצווה הפכו להיות אירועים גדולים מאוד כאלה שכוללים בתוכם המון אלמנטים שונים. מה עושה את ההבדל בין אירוע בר מצווה אחד לאירוע בר מצווה אחר? התשובה היא שולחן המתוקים לבר מצווה . כל האוכל תמיד נראה אותו הדבר, הדבר היחידי שמשתנה זה השולחן שבו נמצאים כל הקינוחים למיניהם. 

שולחן המתוקים יכול להשתלב בחגיגות בר המצווה עצמן, אך גם בכל האירועים הנלווים. יש כאלה שמשלבים את השולחן בעלייה לתורה, אחרת דואגים שהוא יהיה בשבת חתן. כל אחד מההורים יכול לבחור את המועד שבו הוא ירצה להציע לאורחים שולחן מלא בקינוחים טעימים. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם סוגרים שולחן מתוקים? שולחנות מתוקים נראים פשוטים מאוד, בפועל יהיה הכי קשה להכין אותם. הרי כל טעות קטנה בתכנון השולחן ובבחירתו, עלולה לאכזב את האורחים.

שולחן מתוקים לבר מצווה

מהו המחיר של בר מתוקים לבר מצווה?

שולחנות מתוקים זוהי דרך מעולה להפוך את האווירה להרבה יותר נעימה. זה לא סוד שכאשר נכנסים קינוחים ודברים מתוקים לתמונה, כולם קמים על הרגליים. זוהי הסיבה שבגללה בבר המצווה עצמה יש כאלה שמביאים את שולחן המתוקים ישירות לרחבת הריקודים. אך לפני שאתם מזמינים שולחן עם קינוחים ומאכלים מתוקים יהיה עליכם להכיר את העלויות. עם זאת חשוב להסביר שהעלות הסופית נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. רק אחרי שתסבירו בדיוק מה תרצו לקבל יהיה אפשר לתת לכם הצעת מחיר מסודרת.

אז כמה יעלה לשלב שולחן מתוקים באירוע עצמו? נדגיש כי המהות של האירוע לא משפיעה על המחיר. המחיר יכול להתחיל מ-1000 ש"ח עבור שולחן בסיסי עד 2500 ש"ח עבור שולחן ברמה גבוהה. כל אחד מההורים יכול להקציב את התקציב שעומד לרשותו לטובת הזמנת שולחן מתוקים לאירוע. עם זאת ישנה חשיבות לשלב את השולחן הזה כדי שתוכלו להשיג ממנו את מלוא התועלת. הרי השולחן הספציפי הזה חשוב לא פחות מאשר כל המאכלים השונים שתביאו לאירוע. חלק גדול מהאורחים מחכה כל האירוע עד שיגיע הרגע שבו יהיה אפשר לגשת לשולחן המתוקים ולטעום את המאכלים השונים.

1. למה אסור לוותר על שולחן קינוחים בבר המצווה ?

בעבר היה נדמה כי אפשר לוותר על שולחנות מתוקים בתמורה לבחירה בפתרונות אחרים. עם זאת כיום אנו כבר מבינים כי הבחירה הזאת היא בגדר חובה לכל האירועים. שולחן מתוקים לא מיועד רק לבר מצווה, הוא מיועד לכל אירוע שרוצה להביא איתו משהו שונה. הרי זוהי הדרך שלכם לעשות את ההפרדה בין האירועים שלכם לאירועים אחרים. כל קינוח שתגישו בשולחן חייב להיות כזה שקולע בול לטעמם של האורחים. אם הקינוחים יהיו טעימים, אין סיבה שהאורחים לא יצאו מרוצים מהאירוע.

סיבה נוספת לשלב שולחן קינוחים באירוע היא כי הוא מכניס אווירה קצת אחרת. השולחן עצמו יחד עם הקינוחים יגרום לכל האורחים לגשת אליו על מנת להנות מהמאכלים השונים. זוהי הדרך שלכם להביא את האורחים למצב שבו הם יוצרים קשר האחד עם השנייה. מעבר לכך ברגע שרואים את הצבעים השונים שיש על השולחן, אי אפשר להישאר אדישים. באופן אוטומטי השולחן הזה משנה את האווירה באירוע כולו. כל אחד יכול לבחור את הזמן שבו הוא ירצה להכניס את השולחן, ולשנות את האווירה.

שולחן מתוקים לבר מצווה
שולחן מתוקים לבר מצווה

2. באיזה שלב בבר מצווה מומלץ להכניס את בר המתוקים?

זה מאוד תלוי כיצד אתם מתכננים שהאירוע יתקדם. מעבר לכך שילוב של שולחן מתוקים בשבת חתן יהיה שונה מאשר שילוב שולחן מתוקים בבר המצווה עצמה. בבר המצווה ההמלצה היא להכניס את השולחן אל תוך רחבת הריקודים כדי ליצור עניין. אם כל הקינוחים יהיו באמצע רחבת הריקודים, האורחים ירצו לגשת לראות מה יש שם. ברגע שאתם מושכים את האורחים לרחבת הריקודים הם יישארו שם.

במקרה שבו מדובר על אירוע שבת חתן או עלייה לתורה תוכלו לשלב את השולחן מהתחלה. האורחים עצמם יכולים להיות אלה שיבחרו מתי לגשת לשולחן המתוקים ומתי לגשת למנות העיקריות. הרי יש כאלה שיעדיפו לאכול את הקינוחים במקום לאכול את האוכל עצמו. מבחינתכם תרצו לדעת כי אף אחד מהאורחים לא יפספס את השולחן המיוחד. עם הצבעים המיוחדים שהוא מביא איתו יהיה קשה שלא לשים אליו לב.

על מה צריך להקפיד בעת עיצוב שולחן המתוקים לבר מצווה?

בין אם בחרתם לעצב את השולחן לבד או לפנות לחברה מקצועית חשוב שתבינו איך עושים זאת. הרי בסוף אתם אלה שאמורים לראות את התוצאה שמבחינתכם תהיה הכי טובה שיש. האירוע עצמו יכול לעבור מתיחת פנים לטובה כאשר מכניסים לתוכו שולחן מתוקים שמעוצב כמו שצריך. לכן הכנו לכם כאן כמה טיפים שיסייעו לכם להבין כיצד מעצבים את השולחן כנדרש. הרי לא תרצו להכניס לאירוע שולחן עם קינוחים שלא מתאים לאווירה.

  • התאימו את העיצוב של השולחן לעיצוב של האלמנטים השונים במקום עצמו. את שולחן הקינוחים לרוב תבחרו לאחר שכבר גיבשתם את האופן שבו יראה המקום. לכן צריכה להיות התכתבות מלאה בין שולחן הקינוחים לבין העיצובים השונים. תוכלו לבצע התאמה בצבעים והתאמה באלמנטים השונים על הקינוחים עצמם. כל אורח שניגש לשולחן אמור לראות כי השקעתם מחשבה לפני שהכנסתם אותו לאירוע שלכם.

  • השולחן עצמו חייב להיות מגוון וצבעוני, אפילו אם באירוע התרכזתם בצבע אחד. לעיתים הקונטרה שאותה נותן שולחן הקינוחים לעיצוב הקיים, זה משדרג את האווירה. הצבעוניות של השולחן גם תגרום לכך שהרבה מאוד אנשים ירצו לגשת אליו מיוזמתם. אם לא תבחרו שולחן שיהיה בולט בנוף יהיו כאלה שפשוט לא יראו אותו בין האפשרויות השונות. חבל מאוד שהאורחים שהזמנתם לא ייהנו מקינוחים הטעימים ששילבתם באירוע עצמו.

  • בחירת השולחן גם היא מרכיב משמעותי מאוד שיכול לעשות את ההבדל מבחינתכם. השולחן לא צריך להיות רחב מידיי, האורחים אמורים להצליח להגיע לכל מה שיש בו. מצד שני הוא לא יכול להיות ארוך מידיי כי הוא עלול שלא להיכנס בתוך החדר עצמו. השאיפה האידיאלית תהיה לשאוף למצוא שולחן שיצליח להכיל את כל הקינוחים מבלי להגביל אתכם. תחפשו היטב את השולחן הנכון שעליו תוכלו לשים את הקינוחים הטעימים. 

האם לעשות שולחן מתוקים לבד לבר המצווה או להזמין איש מקצוע?

נדגיש כי כל אחד רשאי לעשות את הבחירה שאותה הוא רואה לנכון. זה שאחרים עשו בחירה מסוימת זה לא אומר שאתם מחויבים לעשות בדיוק את אותה הבחירה. אז האם כדאי לכם להזמין שולחן מתוקים מחברה מנוסה או להכין אותו לבד? ההמלצה היא לרוב להזמין שולחנות מתוקים מחברות מנוסות. הסיבה העיקרית היא כי פעולה מהסוג הזה תחסוך לכם זמן רב של התעסקות בהכנת הקינוחים השונים.

מעבר לעניין הזה, סיבה נוספת היא שחברה מנוסה יודעת להכין שולחנות מתוקים מכל הסוגים. אתם אלה שצריכים רק להגיד לה מה הקונספט של האירוע, והיא תדאג שיהיו לכם קינוחים מכל הסוגים. אם אינכם אופים דרך קבע יהיה לכם מאוד מסובך להכין שולחנות מתוקים באופן עצמאי. לכן מוטב כי את האחריות על הכנת השולחן המתוק תעבירו לידיים מקצועיות. אלא אם כן אתם בטוחים שתוכלו לעמוד במשימה בצורה טובה ובאופן מוצלח.

מה צריך לשאול חברה שמציעה שולחנות מתוקים לבר מצוות?

  1. אילו סוגי קינוחים נמצאים על השולחן? זה הדבר הראשון שאמור להעסיק אתכם לפני שתבחרו חברה מסוימת. הרי המטרה שלכם תהיה להציע לאורחים שמגיעים לשמוח אתכם קינוחים רבים. על ידי בחירה בחברת הנכונה תוכלו לדאוג כי היצע האפשרויות יהיה רחב מאוד. כל אחד מהאורחים יוכל לבחור מהשולחן את הקינוחים או את המאכלים המתוקים שהוא אוהב. מוטב כי לא תגבילו את האורחים שלכם בהקשר הזה.
  2. האם ניתן לבחור את הקינוחים על השולחן? אתם מכירים בצורה הכי טובה את האורחים שאמורים להגיע לאירוע שלכם. אין סיבה שלא תהיה לכם היכולת לבחור את הקינוחים השונים שיהיו על השולחן. אם חברה מסוימת מכתיבה לכם מה יהיה על השולחן זה עשוי להיות בעייתי מבחינתכם. חשוב שיהיה לכם חופש לבחור את הקינוחים שאותם האורחים יאהבו באופן וודאי.
  3. מהי העלות של הזמנת שולחן קינוחים? לא משנה איך תסתכלו על הדברים, המחיר הוא פרמטר קריטי בקבלת ההחלטה הסופית. מהצד שלכם תרצו לדעת כי אתם פונים לחברה במחיר שפוי, כזה שתוכלו לעמוד בו. יש כאלה שמגיעים עם תקציב מוגדר מראש, כזה שלא ניתן להתגמש לגביו. לפיכך תרצו להיות בטוחים כי אתם פונים לחברה שהמחירים שהיא דורשת יהיו הגיוניים. כאלה שלא ימנעו מכם להכניס עוד כל מיני תוספות לאירוע.
  4. באילו תאריכים החברה פנויה? ככל הנראה כבר קבעת יום ושעה שבהם תקיימו את האירוע. לכן תרצו לדעת כי החברה שאתם מזמינים תהיה פנויה מתי שאתם תקיימו את האירוע. אם החברה לא תהיה זמינה בדיוק באותו היום ובאותה השעה, יהיה עליכם לחפש אלטרנטיבה אחרת. זוהי דרישה בסיסית שאתם לא יכולים להתפשר עליה בחיפושים אחר הבחרה שבה תבחרו.
  5. האם יש המלצות של לקוחות מרוצים? הדרך הכי טובה לבחון את החברה שבה תבחרו זה על סמך המלצות של לקוחות אחרים. כלומר כאלה שהחברה הגיעה אליהם לאירוע כדי לעשות בו שולחן מתוקים. אם הלקוחות האחרים מרוצים, אין סיבה שגם אתם לא תהיו מרוצים. כמובן שאם אותם לקוחות יבקרו את התנהלות החברה, מוטב כי תכירו זאת. אל תבחרו חברה מבלי ששמעתם חוות דעת אמינה אודותיה. 

התקציב דוחק – ניתן לוותר על בר מתוקים בבר מצווה?

ההמלצה היא לא לוותר על שולחן מתוקים, גם אם התקציב דוחק במיוחד. מה אתם כן יכולים לעשות? לבצע התאמה של השולחן על פי הקריטריונים השונים שחשובים לכם. ראשית תסבירו לחברה שאחראית על הכנת השולחן כמה כסף עומד לרשותכם. לאחר מכן יהיה אפשר לבנות שולחן קינוחים שיהיה מתאים לסכום שיש לכם. כיום ישנה אפשרות לעשות בחירות שונות שגם משפיעות על המחיר שאותו תדרשו לשלם.

כמובן שתוכלו לוותר על דברים אחרים שאמורים להיות קצת פחות קריטיים לאירוע עצמו. גם אם השולחן עם המתוקים לא יהיה בדיוק כמו שחלמתם שהוא יהיה, אל תוותרו עליו. כל שינוי קטן שתעשו בשולחן עשוי להוריד עוד קצת את המחיר עד שתגיעו למחיר הרצוי. קיימים המון שולחנות מתוקים שונים כאשר לכל שולחן יש את המחיר שלו. מהשלב שבו אתם מבינים כמה כסף עומד לרשותכם יהיה קל להכין לכם את השולחן המושלם.    

שאלות נפוצות על שולחן מתוקים לבר מצווה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן מתוקים לבר מצווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן מתוקים לבר מצווה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן מתוקים לבר מצווה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »