טעים באירוע » סוגי שף בשרים » שף בשרים לזוג – כל מה שחובה לדעת לפני שמזמינים אירוע בשרים

שף בשרים לזוג – כל מה שחובה לדעת לפני שמזמינים אירוע בשרים

מיהו אותו שף בשרים לזוג?

אם אתם חובבי בשר אדוקים כנראה שאתם מכירים את ההבדל בין בשר טוב, לבשר איכותי וממכר על אמת. שף הבשרים צבר לא מעט ניסיון בהבחנה הפשוטה אך מורכבת הזאת ובא לתת לקהל הרחב טעימה מהעולם הקולינרי העשיר שלו, שפיתח עם הזמן.

האזינו לכתבה

שף הבשרים יארגן עבורכם סעודה חגיגית ומפוארת ובמידה וגם תהיו מעוניינים בכך הסברים, דוגמאות ומענה לשאלות שנוגעות לבישול הבשר. 

אם אתם מחפשים דרך חגיגית ומיוחדת לחגוג את יום הנישואין שלכם, יום האהבה, יום השנה של הזוגיות שלכם או סתם ככה, להנות מערב רומנטי מפואר – שף הבשרים שלנו יכול להתאים לתוכנית. מדובר בדרך מיוחדת לחגיגת האהבה שמתאימה לזוגות חובבי בשר שיודעים להעריך טעמים עשירים, מפוארים ומופלאים. אז מה הופך את שף הבשר לאידיאלי עבור החגיגה שלכם?

שף בשרים לזוג

שף בשרים לזוג נותן חוויה קולינרית מפוארת

אם אתם חובבי בשר אמיתיים – מדובר בחוויה האידיאלית. שף הבשרים ייקח אתכם למסע קולינרי עשיר ומרתק ויאפשר לכם להנות ממגוון טעמים שסיכוי לא רע שלא העלאתם על דעתכם שהם קיימים. השף לא רק יגרום לכם לצאת שבעים מהאירוע אלא גם מסופקים ומחויכים, ומלאי המון השראה לקראת הביקור הבא במטבח הביתי והאהוב שלכם. 

1. שף בשרים לזוג נותן שירות אישי ונעים

שף הבשרים מציע שירות אישי ונעים במיוחד – הוא ידבר איתכם, יארח לכם חברה במידה ותהיו מעוניינים בכך ויהפוך את החוויה למפוארת. השירות של השף אישי עבורכם והוא לא פעם מלווה בכמה אנשי צוות שמסייעים לו בהכנת הבשרים וההגשה – מחכה לכם חוויה מיוחדת ומדהימה. 

2. שף בשרים לזוג הוא בילוי רומנטי ונעים

אם נמאס לכם לשבת על פיקניק שגרתי על החוף, לצאת למסעדה השגרתית בשכונה או להתיישב בנקודת התצפית הקבועה – כנראה שהגיע הזמן להוסיף טוויסט לעניינים. שף הבשרים שלנו יכול לקחת את השגרתי והצפוי ולהביא אותו למחוזות הלא מוכרים, המסקרנים והמפתיעים. מדובר עם כך בבילוי רומנטי שהוא לא רק נעים, אלא גם מרגש, מפתיע וכיפי במיוחד. 

3. שף בשרים לזוג חוסך במאמץ וזמן ביום המיוחד שלכם

עם כמה שמציירים את זה יפה, האמת היא שרבים מאיתנו לא באמת נהנים לבשל – לא לעצמנו וגם לא לבן הזוג. ביום המיוחד שלכם תהנו שניכם מאוכל טוב שמישהו אחר הכין עבורכם ותחגגו את האהבה שלכם ללא כל מעצורים. מדובר בחוויה מופלאה ונהדרת שתנתק אתכם קצת מהשגרה הקבועה והמעייפת, ותזכיר לכם למה התאהבתם אחד בשני. 

באלו אירועים נרצה להזמין שף בשרים לזוג?

שף בשרים לזוג נהוג להזמין בימים רומנטיים בשנה כמו יום הנישואין שלכם, יום השנה לזוגיות שלכם, יום האהבה ועוד. אבל אם אתם שואלים אותנו, לא באמת תמיד צריך סיבה לחגיגה – ניתן להזמין שף פרטי ולהנות מהטעמים המופלאים שהוא מציע בכל ימות השנה. תוציאו את עצמכם קצת מהשגרה, תתפנקו, תתרווחו ותהנו מארוחה מפוארת ובלתי נשכחת. 

1. איפה כיף להנות מארוחת שף בשרים זוגית?

האמת היא שארוחת שף זוגית עמוסה בכל כך הרבה דברים טובים כך שאנחנו נהנה ממנה פשוט בכל מקום שנהיה בו. אבל בשביל לעזור לכם לחגוג באופן הכי כיפי שיש, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שאולי יתנו לכם השראה. 

2. שף בשרים לזוג בבית האהוב

איכשהו, אנחנו תמיד חוזרים הבייתה. לא משנה כמה כיף בחוץ, הבית הוא המקום הכי חמים, נעים ומוכר שיש לנו בעולם. ניתן להנות מארוחת שף בשרים זוגית רומנטית ומפנקת ממש בסלון הבית האהוב שלכם. השף הפרטי ימצא את עצמו במטבח הביתי, יארגן את חפציו ויבשל עבורכם ארוחה רומנטית, חגיגית ופשוט בלתי נשכחת. 

3. שף בשרים לזוג על החוף הישראלי

חוף הים הישראלי תמיד היה רומנטי ולכן הוא נהפך למקום אידיאלי של ממש לבילוי זוגי עבור רבים מאיתנו. דרך מופלאה להוציא צדדים מפתיעים מחוף הים המוכר והאהוב, היא להנות בו ממטעמים מופלאים ששף פרטי הכין עבורכם במקום. השף הפרטי יכול להגיע עד לחוף הים השקט והפסטורלי שהתמקמתם בו ולהכין עבורכם את הארוחה הכי מושקעת ומפנקת שיש. 

4. שף בשרים לזוג בצימר מפנק

צימרים נועדו לאפשר לזוגות להנות מהאהבה המשותפת שלהם בסביבה פסטורלית, שלווה, שקטה ונעימה. שפים פרטיים רבים מוכנים להגיע ממש עד הצימר בו אתם שוהים ולהכין עבורכם את המנות המפוארות שלהם במקומות הכי שלווים בישראל. מדובר בחוויה רומנטית ונעימה במיוחד, שמלווה בתחושת שקט שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. 

5. בשייט רומנטי הכי מתאים שף בשרים לזוג

רעיון אטרקטיבי ומלהיב לחגיגת האהבה שלכם היא לנסוע לשייט רומנטי מיוחד. בשייט תוכלו במידה ואתם מעוניינים בכך גם לשלב את הילדים האהובים שלכם ובכך להפוך את האירוע לחוויה משפחתית בלתי נשכחת. לשייט המפואר ניתן להזמין שף בשרים שילווה את הערב המיוחד והחגיגי ויהפוך את המאורע למופלא, מרגש ויוקרתי עוד יותר. 

שף בשרים לזוג

אז כמה עולה שף בשרים פרטי לזוג?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת – כל מקרה לגופו. עם זאת, המחיר הסטנדרטי עומד על אזור החמש מאות עד אלף חמש מאות שקלים ואף יכולים לטפס למחוזות גבוהים בהרבה. אז אלו שיקולים נלקחים בחשבון בתכנון התפריט?

1. כמות הסועדים בארוחת הבשרים

אז נכון, כשמדובר בזוג כמות הסועדים יחסית ברורה. עם זאת, יש זוגות רבים שמביאים את הילדים לחגיגה של האהבה המשותפת שלהם ובהתאם במצב כזה – המחיר יעלה. המחיר אמנם עולה ככל שעולים בכמות הסועדים אך המחיר פר סועד יורד בהתאמה. 

2. סוג התפריט של שף בשרים לזוג

מגוון המנות הבשריות שישתלבו בארוחה, המורכבות של המנות והתהליך שנדרש להכנתן – כל אלה ישפיעו על תמחור הארוחה. בנוסף, התאמה של הארוחה לטבעוניים, סכרתיים ובעלי מוגבלויות קולינריות עשויה אף היא להשפיע על המחיר. 

3. המוניטין של מטבח שף הבשרים

למוניטין כמובן ישנה השפעה רבה על התמחור – מטבחים שבטוחים בעבודה שלהם וצברו ביקורות מהללות במרוצת השנים יציעו לא פעם תמחור גבוה. זה בגלל הסיבה הפשוטה שגם ככה, יש להם ביקוש מאוד גבוה בשוק. עם זאת, ניתן למצוא מטבחים איכותיים רבים בתחילת דרכם או אפילו מטבחים מנוסים, שמציעים שפים פרטיים איכותיים במחיר אטרקטיבי ונגיש – בצעו השוואת מחירים בין המטבחים השונים ותמצאו את השף הפרטי המועדף עליכם. 

4. בנוסף לשף בשרים לזוג שילוב של משקאות ותוספות

את הארוחה ניתן לשדרג באמצעות שלל תוספות ומשקאות קלים או חריפים ואלה כמובן, מייקרים את המחיר. אם אתם רוצים להנות מארוחה מפוארת עשירה באפשרויות חשוב שתדעו שזה עולה כסף, אבל האמת היא שאת התחושה המדהימה של ההנאה משולחן הסעודה פשוט אי אפשר להחליף בשום דבר אחר.

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את שף בשרים לזוג עד לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל טעים ואיכותי לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים בחיים שלנו. שף בשרים פרטי יכול לשדרג לכם את החגיגה הרומנטית ולהפוך אותה למיוחדת, מופלאה ובלתי נשכחת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, לחשוב ולהתלבט ובמידת הצורך – להיעזר באחד מהשפים שלנו שמתמקצעים בעולמות הבשר. תהנו! 

שאלות נפוצות על שף בשרים לזוג

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שף בשרים לזוג. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שף בשרים לזוג משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להשתנות מאוד בהתאם לכמות הסועדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שף בשרים לזוג לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לאירוע בשרים השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שירותים נוספים שיעניינו אתכם מבית "טעים באירוע"

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »