טעים באירוע » סוגי בר משקאות » בר קוקטיילים לאירועים – מה אתם צריכים לדעת לפני שתזמינו דוכן קוקטיילים לאירוע?

בר קוקטיילים לאירועים – מה אתם צריכים לדעת לפני שתזמינו דוכן קוקטיילים לאירוע?

אם בעבר היה אפשר להסתפק בעמדת קוקטיילים פשוטה, כיום המציאות שונה לגמרי. על מנת שתוכלו לעשות אירוע ברמה גבוהה, יהיה עליכם לדאוג לכך שיהיה אלכוהול איכותי בשפע. אף אחד לא ירצה להגיע לאירוע שבו לא יהיה אלכוהול טוב, כזה שלא משאיר מקום לספק.

האזינו לכתבה

העמדות הבסיסיות שמגיעות עם האולמות נותנות מענה חלקי, אך לא מדובר על מענה מלא. כיום יותר אנשים כבר מגיעים למצב שבו הם מזמינים בר קוקטיילים בהתאמה אישית לאירועים השונים.

בר קוקטיילים לאירועים

מה חשוב שתדעו על האפשרות הזאת? היא אומנם הופכת להיות נפוצה מאוד, אך עדיין לא כולם מבינים את משמעותה. כדי שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם להבין מה בר קוקטיילים לאירועים מביא איתו. יכול להיות כי אחרי שתבינו את התמורה לא יהיה לכם ספק כי זוהי הבחירה הנכונה. בחירה שתאפשר לכם להפוך את האירוע שתכננתם, לאירוע שכולם הולכים לדבר עליו. הרי זה כבר ידוע כי אם האלכוהול באירוע יהיה ברמה נמוכה זה יפגע בהנאה מהאירוע עצמו.

מה זה בר קוקטיילים לאירועים?

עוד לפני שתעשו בחירה לכאן או לכאן יהיה עליכם להבין את המשמעות של בר קוקטיילים. יש כאלה שחושבים שהם מבינים על מה מדובר, אך בפועל הם לא באמת מבינים את המשמעות. בר קוקטיילים באירוע זוהי עמדה שבה מכינים מגוון רחב של משקאות חריפים עבור האורחים. העמדה עצמה ממוקמת כמו כל עמדה אחרת שבה מגישים מאכלים או משקאות כאלה ואחרים. המטרה של העמדה הזאת היא להעניק לאורחים מרחב אפשרויות בכל מה שקשור למשקאות החריפים.

את העמדה הזאת מאיישים בכל רגע נתון 2-3 ברמנים שמעניקים לאורחים חוויה בלתי נשכחת. מדובר על ברמנים מקצועיים, בדיוק כמו שאתם יכולים לפגוש באולמות ובכל מיני מקומות אחרים. הם אלה שיהפכו את חווית ההגשה לכזאת שאותה האורחים שמגיעים לשמוח אתכם לא יוכלו לשכוח. במקומות אחרים יכול להיות כי האנשים שיעמדו מאחורי העמדה יהיו אנשים חסרי ניסיון. כאן אתם מקבלים דוכן עם ברמנים מיומנים שמכינים קוקטיילים בקביעות עבור מגוון רחב של לקוחות. המטרה היא שתוכלו לדעת כי קיבלתם בדיוק את מה שאתם רוצים לקבל.

מה כולל בתוכו בר קוקטיילים באירוע?

השאירו מאחור את כל מה שאתם חושבים על בר קוקטיילים לאירועים. מדובר על בר שמביא איתו חווית הגשה שכמותה עדיין לא יצא לכם לראות באירועים שונים. מעבר לכך שהבר מאוזרת בכמות נרחבת של משקאות חריפים, הוא מביא איתו קצת מעבר. זה שהאורחים שלכם יוכלו להנות מקוקטיילים ברמה גבוהה על כך אין עוררין. הברמנים שמתפעלים את הבר ידאגו לתת אווירה קצת אחרת מכל הדוכנים האחרים. זה לא סתם שרוב האורחים שיגיעו לאירוע שלכם יעדיפו להעביר את הזמן בקרבת דוכן הקוקטיילים.

בכל פעם שהברמנים מכינים קוקטייל כזה או אחר, הם דואגים לתת ללקוח חוויה אחרת. הם מבצעים את ההכנה של הקוקטייל עם כל מיני מזיגות שונות, טכניקות שרק הם יודעים אותן. כל זה קורה יחד עם עשן וקרח יבש, שהופך את האווירה לבלתי נשכחת. המטרה היא שהאורחים לא רק יתרשמו ממה שיש לאירוע עצמו להציע. המטרה היא שהאורחים יוכלו להתרשם מדברים נוספים שהם חשובים לא פחות. את החיוך של האורחים שיגיעו לדוכן הקוקטיילים לא באמת יהיה אפשר להסתיר.

מהו המחיר של דוכן קוקטיילים לאירוע?

רוצים לדעת כמה תצטרכו לשלם על בר קוקטיילים לאירוע? יהיה עליכם לוודא כי אתם לא חורגים מהתקציב שאותו הקצבתם לעצמכם. המטרה היא שתוכלו להנות, אך בו בזמן גם לא לשלם סכום שלא תוכלו לעמוד בו. מהסיבה הזאת המחיר של הזמנת דוכן קוקטיילים לאירוע משתנה בהתאם לדרישות השונות שלכם. המחיר עולה ככל שאתם תדרשו דברים שונים, כמו שראיתם בכל מיני אירועים אחרים. אם תקציבו תקציב מסוים לבר קוקטיילים לאירוע שלכם יהיה אפשר לעמוד בו ברוב המקרים.

אז כמה תצטרכו לשלם על דוכן קוקטיילים? המחיר יכול להתחיל מ-2000 ש"ח עבור בר קוקטיילים רגיל – לאירוע קטן. עם זאת במקרה שבו תרצו בר מפנק יותר לאורחים שמגיעים לשמוח יחד אתכם יהיה עליכם לשלם סביבות 4000-5000 ש"ח. אם הדרישות יהיו מעל ומעבר למצופה בדרך כלל, המחיר יהיה אפילו גבוה מכך. עם זאת החוויה של דוכן קוקטיילים לאירועים היא חוויה שכל מי שאוהב לשתות לא יישכח אותה כל כך מהר. אם אתם רוצים להפוך את האירוע למיוחד, זוהי אחת מהדרכים הכי יעילות עבורכם.

אירוח שמח? מתחיל קודם כל באלכוהול איכותי בתוך בר קוקטיילים

צריך להודות על האמת, על מנת שהאירוע יהיה אירוע משמח תצטרכו להצטייד באלכוהול איכותי. המטרה היא שהאורחים שאוהבים לשתות יוכלו לשתות משקאות שונים לפי הטעם האישי שלהם. אם באירוע שלכם יהיה קוקטיילים מכל מיני סוגים, זה יתפוס מיד את העין של מי שיגיע לשמוח בשמחתכם. האורחים לא מגיעים בחינם, הם מן הסתם ירצו לראות כי אתם השקעתם בהתאם. בר קוקטיילים לאירועים הוא ללא ספק הפתרון לכל אותם אנשים.

אם יצא לכם לראות לאחרונה אירועים שהיה בהם בר קוקטיילים בהתאמה אישית – ראיתם את ההבדל. האירוע עצמו היה הרבה יותר שמח כי הדוכן הזה מוסיף ייחודיות שלא תמצאו באירועים אחרים. ברגע שאתם תבחרו באופציה הזאת מיד תראו כי עשיתם את הבחירה הנכונה. השאירו מאחור את כל מה שהתרגלתם לראות באירועים אחרים. הבחירה הזאת תאפשר לכם לגרום לאירוע שאתם עושים להיות אירוע שעולה על כל הציפיות שהיו לכם עד כה. גם אם חלמתם על אירוע קטן תוכלו להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח באמצעות הבחירה הזאת.

למה שווה להשקיע על בר קוקטיילים לאירועים?

  • את הבר מתפעלים אנשי צוות מנוסים, כאלה שמתמחים בהכנת קוקטיילים לאנשים. ברים אחרים יכולים להיות מתופעלים על ידי אנשי מקצוע שלא מכירים את העולם הזה. יהיה להם מאוד קשה לתת מענה הולם לאנשים שמגיעים לדוכן כדי להנות מכל מה שהוא מציע. ברגע שאתם מזמינים דוכן קוקטיילים פרטי, לא תצטרכו להתפשר על העניין הזה. את הדוכן יתפעלו ברמנים שנושמים את העולם הזה על כל גווניו. הם יתנו שואו שאותו האורחים שמגיעים לאירוע לא יישכחו.

  • בר קוקטיילים לאירועים לא יגביל אתכם מבחינת האלכוהול שאותו האורחים יקבלו. הרי הסיבה שבגללה בחרתם בבר היא שהאורחים יוכלו להנות ממשקאות מיוחדים. בעוד בכל הברים השונים יתנו לכם משקאות בסיסיים, כאן אתם מקבלים משקאות ייחודיים. כאלה שאפשר לראות רק באירוע שלכם, ולא באף אירוע אחר. לעיתים הבחירה הזאת היא האקס פקטור שעושה את כל ההבדל בהשוואה לכל מיני אירועים אחרים.

  • אתם אלה שקובעים למשך כמה זמן תרצו שהבר יפעל במשך הערב. יש כאלה שמזמינים בר קוקטיילים לאירוע שלהם שיהיה זמין כל הלילה עד אור הבוקר. כך האירוע יהיה בדיוק כמו שאתם דמיינתם לעצמכם שהוא יהיה מלכתחילה. אם הבר לא יציע שירות מסביב לשעון לכל אורך שעות האירוע, זה עלול לבאס מאוד את האורחים. זה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה בזמן האירוע עצמו.

  • המחיר של בר קוקטיילים יהיה גבוה יותר מהמחיר של בר שמגיע עם האולם עצמו. אך כאשר עושים השוואה של התמורה אל מול המחיר מגלים מציאות שונה ממה שחשבתם. בר קוקטיילים או בר אקטיבי אומנם ידרוש מכם לשלם יותר, אך גם יספק הרבה מאוד בתמורה. מה שיאפשר לכם לדעת כי אתם עושים את הצעד הנכון. אין מקום להנחות או לפשרות כאשר זה נוגע לאלכוהול באירוע שלכם.

באילו אירועים כדאי לשלב בר קוקטיילים?

כל אירוע מחייב אתכם לדאוג כי יהיו בו קוקטיילים איכותיים עבור מי שמגיע לשמוח אתכם. אם באירוע לא יהיו קוקטיילים זה באופן אוטומטי יצר אותו באור פחות טוב. זה נכון שאתם יכולים לשים על השולחן כל מיני משקאות שונים, אך זה לא יספק את האורחים. אם אתם מתכננים אירוע גדול יחסית יהיה עליכם להזמין בר קוקטיילים לאירועים. אפילו אם מדובר על הזמנה של 30-50 אורחים שאמורים להגיע אליכם מסיבה כזאת או אחרת.

הדוכן יתאים את עצמו למה שקורה בתוך האירוע עצמו כדי שתוכלו לקבל הרבה יותר. המטרה היא שתוכלו להפוך את האירוע לכזה שכולם הולכים לדבר עליו. זה יכול לקרות רק כאשר תציעו לאורחים מגוון רחב של משקאות מכל מיני סוגים. אל תשכחו שגם אתם יכולים להנות מכל הטוב שהבר שהזמנתם לאירוע מציע. ישנו סיכוי סביר כי אתם תהיו אלה שתהנו מהבר לא פחות מהאורחים שהזמנתם.

מה הפתרון לאנשים שלא אוהבים אלכוהול?

חלק נכבד מהאורחים שתזמינו לאירוע לא אוהבים לשתות אלכוהול או לא יכולים לשתות אלכוהול. הפתרון הוא להזמין בתוך הבר עצמו גם כל מיני משקאות שונים שהם לא אלכוהוליים. השואו הוא בדיוק אותו שואו, וההרגשה היא בדיוק אותה ההרגשה. רק שבמקום משקאות עם אלכוהול אלה יהיו קוקטיילים שונים שלא מכילים בתוכן אלכוהול בכלל. כל אחד יוכל לבחור את המשקה שיהיה הכי מתאים עבורו. הרי מה שמתאים לכם זה לא בהכרח מה שיהיה מתאים עבור אחרים.

זה עוד יתרון משמעותי שתוכלו להשיג ברגע שתזמינו בר קוקטיילים לאירועים. היתרון הזה הוא יתרון שלא תוכלו למצוא באף אחת מהאפשרויות האחרות שעומדות לרשותכם. כאן אתם מקבלים את האופציה להתאים את הבר לאורחים שלכם בצורה הכי מוצלחת שיש. המטרה היא שהאורחים יאהבו את מה שהם רואים, והם גם יאהבו את מה שהם שותים. גם מי שלא שותה אלכוהול, כל אחד מסיבותיו שלו, לא יוותר על החוויה הזאת.

מהרו להזמין בר קוקטיילים לאירועים

אחרי שהבנתם את הפלוסים של בר קוקטיילים בהתאמה אישית, הגיע הזמן לעשות את ההזמנה. גם אם האירוע עוד רחוק עליכם להבין שמדובר על טרנד שלא מעט אנשים בוחרים בו. אם לא תשריינו את היום ואת השעה של האירוע שלכם, בעתיד האפשרות הזאת יכולה להיתפס על ידי אחרים. כאשר אתם תרצו לשריין את הבר ביום ובשעה שלכם האפשרות הזאת לא תהיה זמינה. יהיה עליכם לחשוב על פתרונות אחרים לאירוע עצמו.

רוצים לקבל את המקסימום לאירוע שלכם? מתחשק לכם להעניק לאורחים חוויה שהם לא יכולים לשכוח אותה? פנו אלינו על מנת שנוכל להתאים לכם בר קוקטיילים לאירוע שאותו אתם מתכננים לעשות. אחרי שנלמד אתכם ואת האורחים שלכם, נספק לכם חוויה שלא תוכלו לשכוח אותה. בר קוקטיילים לאירועים הוא אטרקציה לכל דבר ועניין, כזאת שהיא חשובה בכל אירוע שאתם עושים. אנו נדאג לעשות את כל ההתאמות הדרושות בזמן אמת, העיקר שכולם יהיו מרוצים.    

שאלות נפוצות על בר קוקטיילים לאירועים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על בר קוקטיילים לאירועים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של בר קוקטיילים לאירועים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של בר קוקטיילים לאירועים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לבר משקאות השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר משקאות נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »