טעים באירוע » סוגי בר משקאות » סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות – מה המחיר?

סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות – מה המחיר?

קצת על סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות

אלכוהול ללא ספק הפך לחבר קרוב עבור רבים מאיתנו – הוא שם בשביל להרים את האווירה ביציאה עם חברים, לרומם את מצב רוחנו אחרי פרידה ותמיד להקליל את האווירה בכל אירוע, חגיגה או מסיבה. לאלכוהול יש את היכולת המיוחדת לגבש ביננו, לקרב ביננו ולעזור לנו ליצור חוויות ייחודיות חדשות – חלקן מצחיקות, חלקן מרגשות אבל כולן נוגעות ללב. כששותים באופן זהיר ובטוח לאלכוהול יש היבטים רבים חיוביים שחשוב לנצל לא רק בשגרה – אלא גם בחגיגות ובאירועים המשמעותיים בחיים שלנו.

האזינו לכתבה

כאן נכנסת לתמונה סדנת הקוקטיילים – סדנת הקוקטיילים כשמה כן היא, זו סדנה שמאפשרת לאורחי כל חגיגה להנות מהכנה של מגוון עשיר של קוקטיילים ומשקאות לכל אירוע וחגיגה. הסדנה מתאפיינת באווירה יוקרתית, וכוללת ברמנים מנוסים שיודעים ללמד וכמובן ישמחו להדריך אתכם. סדנאות קוקטיילים למסיבת רווקות ואירועים תפסו תאוצה כפעילות מרכזית עבור מסיבות אלה ואותנו זה לא ממש מפתיע.

אז מה הופך את סדנת קוקטיילים למסיבת הרווקות לכל כך מיוחדת?

1. סדנת הקוקטיילים מרימה את מסיבת הרווקות

אם אתם מחפשים דרך לוודא שכולן יהנו במסיבת הרווקות, ישתחררו וישעשו כיף – סדנת קוקטיילים היא ללא ספק צעד נכון לעשות, באירוע שלכן. אלכוהול לטוב ולרע, מוריד מאיתנו קצת מעצורים ועוזר לנו להתנתק מהשגרה היומיומית שלנו. בשילוב עם החברה הנכונה והמשקאות הנכונים, אנחנו נכנסים לאווירה קלילה וכיפית שלא רק תקליל את מסיבת הרווקות ותרים אותה – אלא תהפוך אותה ממש לבלתי נשכחת.

2. סדנה חברתית וכיפית

למסיבת רווקות מוזמנות החברות הקרובות של הכלה ואין מה לעשות, במקרים רבים הן לא כולן מכירות אחת את השנייה. חלק מהחברות הן מהתיכון, אחרות מהצבא ויש גם חברות מהלימודים או העבודה. סדנת קוקטיילים היא דרך מצוינת להקליל את האווירה במסיבה ולשבור את השתיקה המביכה של שיחות ההיכרות הראשונות, וחוץ מזה – השתייה… כבר תעשה את שלה.

3. סדנת הקוקטיילים מוסיפה אווירה יוקרתית למסיבת הרווקות

אין מה לעשות, לסדנת קוקטיילים פשוט יש ווייב מיוחד שלא ניתן למצוא בשום סוג אחר של בר, דוכן או הפעלה. עמדת הקוקטיילים עמוסה במשקאות ושאר רכיבים שמשתמשים בהם להכנת הקוקטיילים בלייב והיכולות המיוחדות, הידע הנרחב של הברמנים יהפכו את החגיגה לבלתי נשכחת. הצוות נותן שואו במהלך החגיגות עם קרח יבש, עשן, הקפצות ומזיגות שהן מרשימות במיוחד וחלק מהטכניקות, גם ממש תלמדו במהלך הסדנה. יש לברמנים זריזות ידיים מופלאה ויכולת מופלאה עוד יותר, לזהות איזה משקה יכול להתאים לכל אחת ממשתתפות האירוע.

4. סדנת הקוקטיילים הכי שווים שיש למסיבת הרווקות שלכן

אולי קצת מתבקש אבל בכל זאת – ברמנים איכותיים יספקו לכם את הקוקטיילים הכי שווים שיש. לפעמים אתם הולכים לבר ולא תמיד הברמנים יודעים באמת לתת אפשרויות ומגוון משקאות לבחירה. כשמדובר בברמנים איכותיים, הם יודעים לתת עבודה – הם מכירים כל שם של קוקטייל, או מגוון של קוקטיילים שניתן ליצור ממשקה מסוים. הידע שלהם לא רק ירשים אתכן, אלא יאפשר לכן להנות מהקוקטיילים הכי שווים שיש, בהתחייבות. הידע שתצברו במהלך הסדנא ייתן לכן השראה למסיבה הבאה עם החברים ויספק חוויות בלתי נשכחות לכל הנוכחות.

5. סדנת קוקטיילים פשוט מתאימה לכולן ולכל מסיבת רווקות

יש נהגות בקהל? אולי בעלות דיאטה נטולת סוכר? הברמנים המנוסים ידעו לא פעם למצוא פתרונות עבור כולם. הברמנים יודעים להכין קוקטיילים מדהימים גם לנהגות, ככה שגם הן יוכלו להנות מהטעמים הממכרים והעשירים של הקוקטיילים, גם בלי הטיפה המרה שכל כך מזוהה איתם. באופן כזה תוכלו להיות בטוחות שכל אורחות החגיגה יצאו מבוסמות ומרוצות ויהנו מהסדנה לא פחות.

6. חוסך הרבה זמן ומאמץ

בתכלס, כנראה היה איזה רגע שעבר לכן בראש שאולי שווה להיות הברמניות של החגיגה בעצמכן. בואו נודה באמת – כנראה שעדיף שלא תעשו את זה לבד. לברמן עצמו אירוע זה לא רק קשה ברגע החגיגה אלא גם מאוד ממש לא פשוט הרבה לפני. אתן תצטרכו לדאוג למגוון עשיר של משקאות אלכוהולים, לבצע חתיכת מחקר בשביל לראות שאתם מכירים קצת משקאות וגם אז – סביר שתוצאת ההגשה תהיה הרבה פחות מרשימה. סדנת קוקטיילים היא דרך מצוינת לחסוך לעצמכם את העבודה על בר המשקאות ולהפוך אותה לחוויה ולאטרקציה של ממש עבור כל אורחות המסיבה.

למה לא להכין פשוט קוקטיילים לבד במסיבת הרווקות שלכן?

האמת היא, שתמיד אפשר פשוט להכין את הקוקטיילים שלכן בעצמכן – אבל אף אחד לא מבטיח שזה יצא טוב. אם אתן רוצות להנות מהמשקאות הכי מפנקים שיש, עם טעמים חזקים ומיוחדים, לכו על ברמן מקצועי שילמד אתכן הכל מא' עד ת'. ככה גם תהנו באירוע וגם תצאו ממנו עם כלים חדשים וטיפים מעולם האלכוהול.

איזה טכניקות תלמדו בסדנת הקוקטיילים?

סוג הקוקטיילים שתלמדו להכין במסיבת הרווקות תלויה בהעדפות האישיות של אורחות האירוע וניתן לתאם את התפריט מבעוד מועד. בין הקוקטיילים המוכרים ישנם כמובן מרגריטה, פונץ', מנטיני, קוקטייל ארוך, קוקטייל קפוא, שלהבת, סאוורים, קוסמופוליטן, לונג איילנד והרשימה עוד ארוכה. במהלך ההכנה תלמדו טכניקות ערבוב שונות בינהן ניעור, בנייה, הצפה, השלמה, ערבול, כתישה ועוד. בנוסף, תהנו מטכניקות קישוט קוקטיילים בינהן צביעת הקוקטייל, שילוב של כתר סוכר, אלמנטי אש, שימוש בפירות ועוד ועוד. תוכלו להיות בטוחות שתצאו מהחגיגה עם ידע שישמש אתכן אח"כ גם בבית או במסיבה הבאה.

מה המחיר של סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של מסיבת קוקטיילים הוא לא קבוע ומושפע ממגוון עשיר של פרמטרים. בין הפרמטרים שהברמן לרוב ייקח בחשבון בתיעדוף ישנם גודל האירוע וכמות המשתתפים, תאריך האירוע (בקיץ המחירים עולים), נגישות מיקום האירוע עבור הברמן, תוספות של קוקטיילים איכותיים יותר (פרימיום) וכמובן, המוניטין של הברמן עצמו.

אם אתן מעוניינות בסדנה של ברמן איכותי ובעל שם דבר, אתן צפויות לקבל מחירים קצת גבוהים יותר. מצד שני, הרבה ברמנים מעט פחות מוכרים, יודעים לתת עבודה איכותית לא פחות עם נזק קצת יותר קטן בכיס ולארגן לכן ערב קליל, כיפי ומפנק.

לסיכום, המחיר הסטנדרטי לסדנת קוקטיילים לאירוע עומד על אזור 150 ש"ח עד 200 ש"ח למשתתפת, ועלות מינימלית של 1600 ש״ח. ובר קוקטיילים ומשקאות לאירוע קטן (ללא סדנא) יעלה לפחות 2200 ש"ח. עם העלייה בכמות המשתתפות המחיר עבור כל משתתפת יורד – קחו את זה מראש בחשבון, כאשר אתן מתכננות ומארגנות את רשימת המוזמנות.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע יביא את סדנת הקוקטיילים עד למסיבת הרווקות שלכן

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של מטעמים ומשקאות לקרב לבבות באירועים המרגשים ביותר בחיינו. אם אתן מחפשות ברמן שיארגן לכן סדנת קוקטיילים מהנה, מלמדת וכייפית ועל הדרך ירים לכן את מסיבת הרווקות ואפילו תקבלו גם אחלה מחיר – סיכוי לא רע שאצלנו תמצאו את מה שאתן מחפשות. אצלנו בטעים באירוע גיבשנו צוות ברמנים מומחים בעלי ידע מטורף בעולם הקוקטיילים שיותר מישמחו להעביר לכם את סדנת הקוקטיילים הכי חוויתית שיש. מהסדנה תצאו עם חוויות חיוביות, ביחד עם כלת השמחה וכמובן גם עם הרבה ידע חדש ושימושי בעולם האלכוהולי המסתורי.

אנחנו מזמינים אתכן ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי בר הקוקטיילים שאנחנו מציעים לקהל הרחב. שיהיה לכן המון בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לבר משקאות השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר משקאות נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »