טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » עיצוב שולחנות לאירועים

עיצוב שולחנות לאירועים

טבלת מחירים של עיצוב שולחנות לאירועים

כמות סועדים לעיצוב שולחנות לאירועים מחיר לסועד לעיצוב שולחנות לאירועים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לעיצוב שולחנות לאירועים מחיר בהתאמה אישית

למה עיצוב השולחן לאירוע כל כך משמעותי?

בין אם מדובר בבת מצווה של הבת האהובה שלכם, הברית של העולל הטרי ואפילו, החתונה שלכם – כנראה שאתם רוצים להנות מהאירוע הכי יוקרתי וחגיגי שיש. אז אחרי שדאגתם לסגור שולחן שוק מהודר או קייטרינג, סגרתם אולם ואפילו כבר הזמנתם צלם – הגיע הזמן לתת טאצ'ים אחרונים לאירוע, לפני שהיום הגדול מגיע.

האזינו לכתבה

אחד החלקים המשמעותיים ביותר באירוע, שלא תמיד אנשים שמים עליו מספיק את הדעת הוא העיצוב של השולחנות. שולחנות האירוע, בהם האורחים יושבים וגם אלה בהם מוגש האוכל הם חלק מרכזי מהאווירה של האירוע כולו ולכן, יש להם חשיבות יתרה בתכנון האירוע כולו.

שולחן שוק מעוצב לאירוע

אז למה העיצוב של השולחן לאירוע משמעותי כל כך?

1. עיצוב שולחן לאירוע יוצר אווירה יוקרתית ומפוארת

אם אתם רוצים להנות מאירוע בעל אווירה יוקרתית על אמת, כנראה שכדאי לכם להתחיל ולבחון את העיצוב של השולחנות. בזמן שאנשים מחכים לחופה שתתחיל, או לסשן הברכות המרגש בבת מצווה של ביתכם האהובה, יש להם הרבה זמן לשוחח אחד עם השני וגם לבחון את השטח. אחד הדברים שהם ישימו לב אליו ראשונים, בין אם במכוון ובין אם במקרה הוא העיצוב של השולחן שבו הם יושבים. לכן, עיצוב איכותי של השולחן הוא שיעניק את האווירה היוקרתית באירוע.

2. עיצוב שולחן לאירוע עבור נגישות ונוחות

על מנת ליצור חוויה נעימה עבור האורחים, חשוב ששולחנות האירוע יהיו נגישים ונוחים למשתתפי האירוע. אירוע שבו קשה להגיע לאוכל או לחילופין, אירוע בו השולחנות מצופפים את האורחים הוא לא נעים וככזה, אחד שיהפוך את האווירה להרבה פחות נעימה.

3. שולחן אירוע מעוצב יוצר מצב רוח נעים של האורחים

שולחן אלגנטי ומהודר הוא שולחן שמעורר בנו במודע או לא מצב רוח טוב. אנחנו רוצים שהאורחים יהנו באירוע וישמחו בשמחתנו – שולחן איכותי שמאורגן בצורה טובה, מקרב אותנו למטרה הזאת. ולכן, למרות שמדובר בהשקעה שלעיתים מרגישה לצורך שולי, יש לה חשיבות מרכזית בשגשוג של החגיגה כולה.

4. ובשורה התחתונה – עיצוב שולחנות לאירוע מביא להצלחה של האירוע

אירוע שהעיצוב שלו חיוור ועדין, כזה שהאוכל בו לא מוגש בצורה מפוארת ואחד שלא מכיל קישוטים מושכים לעין הוא אירוע שיהיה בסופו של דבר מעט משעמם. אם אתם רוצים ליצור עניין באירוע ולוודא שכל האורחים יהנו בו, חשוב שתכניסו אותם לאווירה כבר מהשנייה שהם מגיעים לשולחן עוד לפני שהמטעמים הגיעו. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהאירוע יתפתח על הצד הטוב ביותר ושכל האורחים יהנו מהחגיגה ויזכרו אותה לעוד הרבה מאוד זמן.

אז איך נראה עיצוב נכון של שולחנות אירועים?

אוקיי, אז הבנו את החשיבות של עיצוב שולחנות אירועים, אבל השאלה הגדולה היא כמובן איך עושים את זה נכון. בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה להתחיל, ריכזנו עבורכם כמה טיפים.

1. צלחות וכלים מעוצבים על השולחן לאירוע

הצלחות והכלים על השולחן הן ללא ספק גולת הכותרת של השולחן. לא משנה עד כמה האוכל מוגש בצורה יפה – אם אין כלים מתאימים, אנחנו לא נצליח להנות מהאוכל. נרצה להנות מכלים שהם יפים ויוקרתיים וחשוב לא פחות – חזקים. אנחנו לא נרצה שבחגיגה הגדולה שלנו אחד מהאורחים ייפצע מצלחת שנשברה, וכיום ניתן למנוע את התקריות האלה בקלות רבה.

2. תשדרגו את השולחן לאירוע עם מפה מעוצבת

למפה יש יכולת מופלאה להוסיף אווירה מיוחדת לשולחן האירוע, עם מאמץ מינימלי. את המפה שלבו בהתאם לאווירה שהייתם רוצים להעניק לאירוע – המפה שתמקמו על שולחנות אירועים בחתונה המופלאה שלכם, תהיה שונה מאשר המפה שתמוקם על שולחנות אירועים בבת המצווה של הבת האהובה שלכם. תתלבטו בין האפשרויות השונות וגבשו לכם חזון מסוים, לפני שאתם משלימים את הרכישה.

3. שלבו פרחים ועציצים לשולחן האירוע המעוצב

קישוטים הם ללא ספק אחד המאפיינים החזקים ביותר בכל אירוע ותצוגה של צמחייה מופלאה ומושקעת היא דרך מצוינת לקשט את האירוע בחגיגה ירוקה ומופלאה. יכול להיות מדובר בפרחים מקסימים ונעימים או לחילופין בעציצים איכותיים ונעימים. טרנד חזק שתופס תאוצה כיום בשוק החתונות, הוא להעניק את העציצים במתנה לאורחי האירוע ולתת להם להנות ממזכרת מופלאה גם בסיום החגיגות.

4. יש חשיבות לתחושת השפע בעיצוב השולחן לאירוע

לתחושת השפע יש חשיבות עליונה באווירה היוקרתית והמהודרת של האירוע. בין אם האוכל מוגש בשולחן שוק איכותי ובין אם הוא מוגש עד אורחי השולחן בקייטרינג מפואר – וודאו כי האוכל מאורגן בצורה נגישה ונעימה. חשוב שהמנות יהיו מרווחות, ימוקמו בצורה אלגנטית ויהיו מזמינות. השפע פה הוא חשוב לאווירה מפוארת ומיוחדת וכיוון שאנשים רבים נוטים לאכול עם העיניים, לארגון המנות באופן נכון על הצלחת בעת ההגשה בקייטרינג, חשיבות גדולה לא פחות.

5. שולחן אירוע מעוצב מביא גם לנוחות

הדבר נוגע בעיקר עבור שולחנות השוק שממוקמים באירוע. נוחות ונגישות של האוכל משמעותיים להצלחה של שולחן השוק ולאווירה המופלאה שאלה יוצרים באירוע. וודאו ששולחן השוק מרווח ונגיש, שהמנות שנמצאות באחורי השולחן נגישות לאורחים לא פחות מאשר הקדמיות ושהוא מאופיין באווירה יוקרתית ואלגנטית. האוכל צריך להיות מאורגן בצורה מזמינה ויוקרתית, לא פחות מאשר נגישה – וודאו שהאוכל נראה אטרקטיבי בדיוק כמו שדמיינתם אותו.

6. מעצבים את השולחן לאירוע בהתאם – הכל תלוי בהקשר

בסופו של דבר, כשמדובר בעיצוב – הכל תלוי בהקשר. העיצוב שאנחנו ניתן לשולחנות אירועים בחגיגת בת מצווה שונה לחלוטין מהארגון של אלה בחגיגות חתונה. תנסו לחשוב על האווירה שהייתם מעוניינים להעניק לאירוע המיוחד שלכם ולפיה תקבעו את תכנון העיצוב כולו.

אל תדחו את הארגונים לרגע האחרון

אז נכון, כשמדובר באירוע רב משתתפים, יש הרבה מאוד ארגונים שעומדים על הפרק – ארגון הכיבוד הקולינרי, סגירת אולם, מציאה של צלם ודיג'יי והרשימה עוד ארוכה. עם זאת, חשוב את ההיבטים העיצוביים של האירוע לא להשאיר לרגע האחרון וזאת מסיבה פשוטה מאוד – לרעיונות והשראה לוקח זמן להגיע. אם אתם רוצים לארגן את עיצוב האירוע על הצד הטוב ביותר, תנו לעצמכם רגע למצוא את הרעיונות הכי מושקעים ומפוארים שיש. תתלבטו עם חברים, תתייעצו עם קרובי המשפחה ובמידת הצורך גם תיעזרו במומחים בתחום. במילים אחרות, לזמן יש חשיבות פה כי ככל שיהיה לכם יותר ממנו, כך תוכלו להשקיע ולשדרג את עיצוב החגיגה עוד יותר.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שירותי עיצוב שולחנות לאירועים

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לשדרג כל חגיגה ולאפשר לאורחים להנות ולצבור חוויות חדשות. אם אתם מחפשים מטבח שיארגן עבורכם את האוכל הכי איכותי, טעים וממכר שיש – סיכוי לא רע שאנחנו העסק שאתם מחפשים. כחלק מעסקת החבילה של שולחן שוק איכותי, תקבלו שולחן עמוס במזונות שמאורגן בצורה מפוארת, יוקרתית ומופלאה – ככה תוכלו לחסוך לעצמכם את הארגונים העיצוביים לפחות מההיבט המורכב הזה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, להתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותים הקולינריים שאנחנו מציעים לקהל הרחב. שיהיה לכם המון בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על עיצוב שולחנות לאירועים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על עיצוב שולחנות לאירועים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עיצוב שולחנות לאירועים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של עיצוב שולחנות לאירועים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »