טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » בר קינוחים לברית – מה זה ומה המחיר של בר קינוחים לברית?

בר קינוחים לברית – מה זה ומה המחיר של בר קינוחים לברית?

מזל טוב על ברית הבן החדש

בואו של עולל חדש לעולם היא תמיד מאורע מרגש במיוחד, בין אם מדובר בילד הראשון, השלישי או החמישי במשפחה. האמת היא שזה לא באמת משנה – הצטרפות של כל חיים לעולם האהוב שלנו ממלאת אותנו בתקווה, אופטימיות ושמחה.

האזינו לכתבה

ביום השביעי להולדת הבן נחגגת ההצטרפות שלו לעם היהודי האהוב שלנו באמצעות טקס ברית המילה. הטקס במקרים רבים מלווה בחגיגות ובציון המועד המיוחד ביחד עם בני המשפחה והחברים האהובים של זוג ההורים הטריים.

אחד הדברים שאולי הכי מורכב לארגן לחגיגת הברית היא כמובן הכיבוד לאורחים – כמות האורחים גדולה וכך גם ההעדפות הקולינריות שלהם, המטבח הביתי קטן ובכנות, לזוג הורים טרי עם ילד קטן במיוחד אין יותר מידי זמן לעמוד במטבח ולבשל. אחת האלטרנטיבות הבולטות ביותר שישנן כיום למטבח הביתי הוא שולחן השוק ובפרט, כשמדובר בברית, נהוג להנות משולחן קינוחים. שולחן קינוחים הוא קונספט שמציעים מטבחים רבים, בו המטבח אחראי על הכנה של מגוון עשיר של מטעמים קינוחים, שינוע שלהם למתחם האירוע ומיקומם על שולחן אלגנטי, מזמין ונעים לעין. אז מה הופך את שולחן הקינוחים לברית לכל כך מיוחד?

שולחן קינוחים לברית

שולחן קינוחים נותן אווירה אלגנטית לברית

אם אתם רוצים להפוך את חגיגת ברית המילה של הבן האהוב שלכם לקצת יותר מיוחדת, מרעישה ויוקרתית – שולחן קינוחים ללא ספק יכול לעשות את העבודה. הקינוחים שמאורגנים באופן נגיש, מרווח ומסודר הופכים את השולחן למרהיב ביופיו, מסקרן וכזה שיתפוס לא מעט תשומת לב במהלך האירוע. תהיו בטוחים שהאורחים יהנו ממנו ויצאו שבעים ומסופקים. 

1. שולחן הקינוחים לברית חוסך הרבה עבודה

האמת היא שבתור זוג הורים צעירים שגם צריכים לארגן ברית מילה, כנראה שאין לכם יותר מידי זמן גם לדאוג לאפייה ובישול לאורחים. כשמדובר בברית מילה נהוג להגיש כיבוד קליל ובכל זאת, גם אפייה גוזלת לא מעט זמן, השקעה ומאמץ. עדיף שאת שעות המנוחה שלכם תשקיעו על בילוי עם הבן האהוב, אחד עם השני או בתכנון האירוע וחשוב לא פחות – תפנו מעט זמן לשינה ומנוחה. שולחן קינוחים במילים אחרות, יחסוך לכם הרבה התעסקות, זמן והשקעה אותם תוכלו לנצל לדברים חשובים יותר – בזמן שאתם תנוחו ותתכננו את האירוע, אנחנו נדאג לארגון כיבוד שישאיר את כל האורחים שבעים ומסופקים.

2. על שולחן הקינוחים לברית יש מבחר מטעמים שמתאימים לכולם

מבוגרים רבים אולי לא יודו בזה, אבל האמת היא שגדולים לא פחות מקטנים יודעים להנות ממתוק. בעיה מאתגרת שתופסת אותנו לא פעם בארגון הכיבוד לאירוע הוא הרצון שהכיבוד יתאים לכולם – כשמדובר בשולחן קינוחים, תוכלו להיות בטוחים שזה המצב. אם בין האורחים ישנם גם טבעונים, סכרתיים או בעלי מגבלות קולינריות אחרות, אל דאגה – תעדכנו את המטבח והוא כבר ימצא עבורכם ביחד איתכם אלטרנטיבות מספקות לא פחות.

מה הופך שולחן קינוחים לברית לאיכותי?

כולנו יודעים איך שולחן קינוחים איכותי נראה – כשזה עובד קל לראות את זה, זה פשוט מאוד בולט לעין. עם זאת, קשה להסביר בדיוק מה הופך שולחן קינוחים אחד להצלחה מסחררת ואילו אחר, לקצת פחות. בשביל לעזור לכם להבין את הקווים המנחים, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לעזור. 

1. מגוון קינוחים על השולחן שמתאים לכולם

אי אפשר לדבר על הפרמטרים שהופכים שולחן קינוחים לאיכותי, מבלי לדבר על הקינוחים עצמם. בשולחן קינוחים איכותי ישולבו מגוון עשיר של קינוחים שיכולים להתאים לכל באי האירוע. המגוון יגרום לכך שכל אורח יוכל למצוא את עצמו סביב השולחן בקלות ולהנות ממטעמים מרהיבים. כולנו נהנים לאהוב מטעמים שמתאימים להעדפות האישיות שלנו – שולחן קינוחים איכותי מנצל בדיוק את העובדה הזאת. 

2. לשולחן הקינוחים לברית יהיה סגנון עיצובי בולט

נוסף על כך ששולחן הקינוחים נועד כמובן להשביע את האורחים, הוא גם צריך להוסיף אווירה יוקרתית וייחודית לאירוע. שולחן קינוחים איכותי מאורגן באופן נגיש לעין, עשיר בצבעים וסגנון ובעל תחושה מזמינה שתחמם לכם את הלב. שולחן הקינוחים יציג את הקינוחים השונים באופן נגיש לעין וייתן את הכבוד הראוי לכל אחד מן המטעמים. בנוסף, ניתן לקשט את השולחן ולהבליט את האופי הייחודי שלו באמצעות בלונים, פרחים, לבבות שוקולד, מפה איכותית, מניפות נייר והרשימה עוד ארוכה. 

3. ארגון המטעמים על שולחן הקינוחים לברית באופן מרווח ונגיש

כנגזרת מהצורך שהשולחן יהווה אטרקציה עיצובית של ממש, חשוב לא פחות יהיה לדאוג שהמטעמים ימוקמו באופן מרווח ונגיש לקהל הרחב. קינוחים שמאורגנים בצורה צפופה מאבדים חלק מהקסם שלהם ונהפכים למזמינים פחות, נגישים פחות וכיוצא בזאת – מצליחים פחות. אם אתם רוצים ששולחן הקינוחים שלכם יעבוד, חשוב שתלכו על שולחן גדול יותר שיאפשר לכם למקם את הקינוחים באופן פרוס, נגיש ומרווח. 

4. שמירה על ניקיון ואסתטיקה בשולחן קינוחים לברית

ניקיון ואסתטיקה כמו בכל תחום בחיים, רלוונטיים גם כשמדובר בשולחן קינוחים. וודאו לפני מיקום הקינוחים שהשולחן נקי, בחרו במפה נקייה וחדשה ודאגו למקם את הקינוחים באופן אסטטי, נגיש ומזמין. 

5. וכמובן – אורחים מרוצים בברית

ואולי הדרך הכי טובה לדעת ששולחן הקינוחים עבד היא החיוך של האורחים. שולחן קינוחים איכותי אמור לעורר חיוך בקרב האורחים המוזמנים באירוע, להחזיר אותם לטעמי הילדות ולעשות להם הרבה שמח על הלב. אם הצלחתם לעשות את זה – כנראה ששולחן הקינוחים שלכם היה הצלחה מסחררת.

שולחן קינוחים לברית

כמה עולה כל התענוג של שולחן הקינוחים לברית?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת, אך תמחור של שולחןקינוחים לרוב עומד על אלף עד כמה אלפי שקלים. התמחור של שולחן קינוחים מושפע ממגוון פרמטרים בינהם כמות המוזמנים, מבחר הקינוחים, איכות חומרי הגלם וכמובן, המוניטין של המטבח. כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים חשוב שתיקחו בחשבון לא רק את התמחור שבית העסק מציע אלא גם את השירות שכלול במחיר – במקרים רבים המחיר של השולחן יעלה כאשר הוא מכיל מגוון רחב יותר של מנות איכותיות וטובות. בנוסף, חשוב שתיקחו בחשבון את המוניטין של המטבח והביקורות החיוביות שקיבל במרוצת השנים וכמובן, גם החיבור האישי שיש לכם עם המטבח. אתם לא חייבים להיות חברים טובים של המטבח, אבל זה תמיד יתרון להרגיש שמדובר בבית עסק שאתם יכולים לסמוך עליו. 

קצת עלינו צוות טעים באירוע מביאים את שולחן הקינוחים לברית עד לאירוע שלכם.

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים המאושרים ביותר בחיים שלנו. אם אתם מציינים את בר המצווה של הבן האהוב שלכם, חוגגים יום הולדת לאבא האהוב שלכם, מתחתנים או רוצים לחגוג כל מאורע חגיגי אחר – דברו איתנו, תתייעצו איתנו ותחשבו איתנו. במידה ואתם מעוניינים במטבח שיציע לכם שולחן קינוחים מהודר עשיר במטעמים איכותיים ועל הדרך גם ייתן לכם שירות מצוין והצעת מחיר אטרקטיבית – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. שיהיה לכם המון המון בהצלחה ותהנו!

שאלות נפוצות על בר קינוחים לברית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על בר קינוחים לברית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של בר קינוחים לברית משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של בר קינוחים לברית לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »