טעים באירוע » סוגי בר מתוקים » שולחן קינוחים לבר מצווה – מה זה ומה המחיר של בר קינוחים לבר מצווה?

שולחן קינוחים לבר מצווה – מה זה ומה המחיר של בר קינוחים לבר מצווה?

בר מצווה מופלאה ובלתי נשכחת

בר מצווה של נער היא ללא ספק אחד האירועים המרגשים ביותר בחייו, אם לא המרגש ביותר. בבר המצווה אנחנו מסמנים את המעבר של הנער משנות הילדות שלו, לשנות הנעורים והבגרות וחוגגים את נקודת הזמן המיוחדת הזאת עם המשפחה, החברים והאנשים שקרובים לליבו.

האזינו לכתבה

ולכן זה לא באמת כל כך מפתיע שארגון חגיגת בר המצווה הוא עניין עמוס, אינטנסיבי ולפעמים אפילו לצד ההתרגשות גם דיי מתיש – אנחנו רוצים לוודא שהזמנו את כל האורחים, ארגנו צלם, בר קינוחים לבר מצווה ,סגרנו אולם אירועים אלגנטי ומפואר, במידת הצורך גם דאגנו לדיג'יי והרשימה עוד ארוכה.

שולחן קינוחים לבר מצווה

אחד הדברים אולי המאתגרים ביותר בתכנון אירוע בר המצווה לבן האהוב שלכם הוא לדאוג לכיבוד עבור האורחים – לכל אחד מהאורחים יש את ההעדפות הקולינריות שלו, הטעמים שהוא מכיר ואוהב וחשוב לא פחות, מלאכת הבישול והאפייה גובות מאיתנו זמנים רבים שאנחנו צריכים לתכנון דברים אחרים באירוע. 

שולחן קינוחים לבר מצווה – מה הופך אותו לכל כך מיוחד?

אם כבר יצא לכם לארגן חגיגה גדולה ומפוארת כמו בר מצווה, כנראה שכבר הבנתם שארגון הכיבוד לאירוע לגמרי בעצמכם היא אירוע הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה – האורחים בעלי העדפות מגוונות, המטבח הביתי קטן מידי ובכנות, לרבים מאיתנו אין כל כך סבלנות להתחיל לעמוד ולבשל. אחד הקונספטים החמים ביותר בשוק כיום כפתרון לבעיה המורכבת הזו הוא שולחן שוק ובפרט כשמדובר בבר מצווה, שולחן קינוחים. שולחן קינוחים לבר מצווה הוא שולחן שעמוס במגוון עשיר של קינוחים שנראה אלגנטי, מזמין ויוקרתי במיוחד. המטבח שאחראי על השולחן לא רק ידאג להכנת המתוקים אלא גם לשינוע שלהם אל מתחם האירוע וכמובן גם ארגון של אלה על השולחן החגיגי. אז מה הופך את שולחן הקינוחים לאלטרנטיבה כל כך מומלצת כשמדובר בבר מצווה?

1. בר קינוחים לבר המצווה יהיה אלגנטי ויוקרתי

אם אתם מחפשים דרך לא רק להשביע את האורחים אלא גם להוסיף סגנון לחגיגה – שולחן קינוחים לגמרי יכול לעשות את העבודה. מטבח איכותי וטוב יכין כמובן מטעמים מדהימים, אבל חשוב לא פחות, ידאג גם למקם את הקינוחים השונים באופן מרווח, אטרקטיבי ונגיש לאורחים. באופן כזה לא רק תהנו מחגיגת טעמים של ממש, אלא גם מנופח אלגנטי ויוקרתי נוסף לאירוע המרגש. 

2. בר קינוחים לבר מצווה מחזיר אותנו לטעמי ילדות

אין מה לעשות, לא משנה מה נגיד – כולנו אוהבים שוקולד וקינוחים. שוקולד מחזיר אותנו לטעמי ילדות ומזכיר לנו צדדים חמים בעצמנו שבשגרה היומיומית אנחנו נוטים לשכוח. תנו לבן האהוב שלכם לחגוג את הילדות שלו קצת עוד ולאורחים המבוגרים שבאים לאירוע, להנות גם משלהם. תהיו בטוחים שתראו הרבה יותר חיוכים נרגשים ממה שכנראה הייתם מצפים לראות. 

3. בר הקינוחים נשנוש מצוין לאורחים בבר המצווה

אם כבר יצא לכם לארגן אירוע חגיגי, כנראה שאתם כבר יודעים עד כמה האורחים שלנו יכולים להיות נוקשים כשמדובר בכיבוד ועם זאת – עם מתוק פשוט אי אפשר לפספס. שוקולדים וקינוחים נוגעים לכולנו בנקודה חמה בלב ולכן, מדובר פשוט בכיבוד המושלם. בנוסף, במידה ויש טבעונים בקהל, סובלים מסכרת או חובבי בריאות ניתן כמובן לשלב בתפריט הקינוחים בתיאום עם המטבח אלטרנטיבות נוספות כמו פירות, קינוחים נטולי חלב או מטעמים עם תחליפי סוכר.

4. בר הקינוחים בבר המצווה חוסך לא מעט עבודה

חשוב לא פחות – זה יחסוך לכם זמן. ארגון חגיגת בר המצווה של הבן האהוב שלכם גם ככה כנראה גוזלת לכם בלי סוף זמן, ונוסף על ההתרגשות שלכם שכמובן קיימת, היא גם תורמת לתחושת אי שקט ותשישות. תנו לנו לארגן עבורכם את שולחן הקינוחים המושלם ועל הדרך לחסוך לכם הרבה מאוד זמן ועבודה – תחזרו לתכנון האירוע, אנחנו כבר נדאג לגרום לאורחים שלכם להיות שבעים ומחויכים. 

איך מעצבים נכון את שולחן הקינוחים לבר מצווה?

כאמור, לא מספיק ששולחן הקינוחים רק יכיל מטעמים מרהיבים, על מנת שהוא יזכה להצלחה. יש חשיבות לעיצוב של השולחן, לנגישות של המטעמים והאווירה שהשולחן משדר. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה פרמטרים משמעותיים בעיצוב שולחן הקינוחים. 

1. בחרו קונספט של שולחן הקינוחים לבר מצווה

העיצוב של השולחן תלוי בראש ובראשונה בקונספט הכללי של האירוע ובמקרה הזה – בר המצווה. הצבעים, סוגי הקינוחים והעיטורים שנבחרו לחגיגה צריכים להיות קשורים למהות האירוע וחשוב לא פחות, להעדפות של הבן האהוב שלכם. תתייעצו עם חתן המצווה על האפשרויות העיצוביות השונות, תתלבטו ותגבשו את הקונספט המושלם.

2. מגוון שולחן הקינוחים לא צריך לבוא על חשבון ארגון בר המצווה

אז נכון, ישנה חשיבות עליונה לשילוב מבחר עשיר של מטעמים בשולחן הקינוחים ועם זאת – חשוב שהקינוחים יהיו מאורגנים בצורה מרווחת, מסודרת ונעימה. וודאו שהשולחן עליו יוצבו המטעמים גדול מידי, ששלל הקינוחים נגישים לקהל הרחב ובכלל – שהאווירה שהשולחן מעביר היא נעימה ורגועה ולא עמוסה ומאתגרת.

3. קשטו את שולחן הקינוחים לבר מצווה

לקישוט של השולחן עצמו יש חשיבות עליונה בהפיכה של השולחן למזמין, מסקרן ונעים לאורחי האירוע. תוכלו לעצב רקע לשולחן שיכלול תמונות וברכות, להוסיף בלונים לקישוט ואפילו לשלב בשולחן פרחים עדינים או לבבות שוקולד. 

4. מקמו את בר הקינוחים לבר מצווה במרכז האירוע

מרגיש שולי אבל חשוב – למיקום של השולחן יש חשיבות גדולה בהצלחה שלו. מקמו את השולחן במקום שיהיה נגיש לכלל האורחים וזמין בעין. כך תוכלו להיות בטוחים שהאורחים יגיעו לבקר בו מידי פעם, להתפנק באיזה קינוח ולהמשיך לבלות. 

שולחן קינוחים לבר מצווה

אז כמה כל התענוג של בר קינוחים לבר מצווה הזה עולה?

אז האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור שולחן קינוחים מושפע מכמות הסועדים, מגוון המטעמים, איכות חומרי הגלם וכמובן – המוניטין והניסיון של המטבח שמארגן עבורכם את השולחן. עם זאת, המחיר לרוב נע בין אלף לכמה אלפים בודדים. הדרך הכי טובה למצוא את הצעת המחיר הטובה ביותר היא כמובן פשוט להשוות. בחנו את הצעות המטבחים השונים, תתלבטו ותקחו בחשבון לא רק את המחיר היבש אלא גם את ההצעה שהוא טומן בחובה. לא פעם השולחן היקר יותר, יכלול גם יותר מטעמים ויהיה על רמה יותר גבוהה. עם זאת, ישנם מטבחים שמציעים שולחנות זולים למדיי ועדיין מאופיינים באיכות לא מתפשרת. קחו זאת בחשבון. 

קצת עלינו צוות טעים באירוע – מביאים את בר הקינוחים לבר מצוה עד לאירוע שלכם

אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל ביתי ואהוב לקרב בין האנשים שאנחנו אוהבים באירועים הכי מרגשים בחיים שלנו. שולחנות הקינוחים שאנחנו מציעים לקהל הרחב מאופיינים במגוון עשיר של קינוחים עשירים וממכרים, עיצוב יוקרתי ומזמין וכמובן – טעם של בית והרבה מאוד אהבה. אם אתם מחפשים שולחן קינוחים מפנק במיוחד ולא מוכנים להתפשר על שירות ותמחור – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לתהות ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשולחנות המתוקים שלנו.

שאלות נפוצות על בר מתוקים לבר מצווה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על בר מתוקים לבר מצווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של בר מתוקים לבר מצווה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של בר מתוקים לבר מצווה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן מתוקים השאירו פרטים או חייגו:

053-9428880

שולחנות ובר מתוקים נוספים שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »