טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק באילת

שולחן שוק באילת

טבלת מחירים של שולחן שוק באילת

כמות סועדים לשולחן שוק באילת מחיר לסועד לשולחן שוק באילת
10-20 איש  – מינימום 50 איש
20-40 איש – מינימום 50 איש
50-100 איש החל מ-100 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק באילת מחירים בהתאמה אישית

קצת על אירועים בעיר אילת

אילת היא ללא ספק אחת הערים החמות ביותר בארץ ולא סתם – אילת עשירה במתחמי בילוי, מסעדות מפוארות, טיילת מהנה, מגוון אטרקציות וכמובן – אווירה ייחודית ומפוארת. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים מחליטים לחגוג את הרגעים השמחים ביותר בחיים שלהם בעיר הצעירה והמופלאה הזאת.

האזינו לכתבה

ארגון של אירועים רבי משתתפים הוא תמיד מרגש אך זה נוטה להיות גם עבור רבים מאיתנו מלחיץ, אינטנסיבי ואפילו מתיש. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שעומדים על הפרק בארגון של אירוע רב משתתפים הוא כמובן ההיבט הקולינרי של האירוע.

שולחן שוק באילת

על אף שרבים מאיתנו מצוינים בבישול הביתי, כשמדובר באירוע גדול, המטבח האהוב שלנו לרוב לא יכול להספיק לטובת הכנה של עשרות עד מאות מנות לאנשים שאנחנו אוהבים – היעזרות באלטרנטיבה היא פשוט דבר נדרש.

שולחן שוק באילת הפך לאחת האלטרנטיבות החמות ביותר לאוכל הביתי בעיר התוססת והמופלאה. כחלק משירות של שולחן שוק, המסעדה דואגת להכנה של מגוון עשיר של מטעמים בסגנון קולינרי לבחירת הלקוח, שינוע של המטעמים לאולם האירועים ולבסוף – מיקומם על שולחן שוק חגיגי. שולחן שוק הפך לפופולארי ממגוון סיבות – האוכל טעים ואיכותי, המבחר של המטעמים הוא עשיר, האווירה שהשולחן משרה היא יוקרתית ומפוארת, המחיר אטרקטיבי ביחס לשירותי קייטרינג והחיסכון בזמן ועבודה והא משמעותי במיוחד.

איזה שולחני שוק ניתן למצוא באילת?

בעת גיבוש התפריט, על הלקוח לבחור את סגנון שולחן השוק ממנו הוא מעוניין להנות באירוע החגיגי והמפואר שלו. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אפשרויות לשולחנות שוק יוקרתיים שיכולים להוסיף אווירה יוקרתית לאירוע שלכם באילת.

1. שולחן שוק בשרים באילת

אם אורחי האירוע הם חובבי בשרים או שהאירוע הוא מסיבה שמתוכננת לחובב בשרים אמיתי – למה שלא תפתיעו את כולם בכיבוד הכי בשרני שיש? שולחן בשרים הוא שולחן שעמוס במגוון עשיר של נתחים יוקרתיים לבחירתכם. השולחן עשיר בריחות מפנקים, טעמים עשירים במיוחד ואווירה יוקרתית ומפוארת. שולחן שוק בשרים הפך באילת לאחד האפשרויות החמות ביותר שיש ובצדק – מדובר בשולחן הכי מפנק, אלגנטי ומרשים שאפשר למצוא.

2. שולחן שוק מתוקים באילת

אם אתם מעוניינים להציע כיבוד לאורחים אבל לא ארוחה של ממש – שולחן מתוקים היא אופציה מיוחדת שעשויה להתאים למבוקשכם. שולחן מתוקים הוא שולחן שעשיר במגוון קינוחים, שוקולדים, קצפות ולפעמים אפילו פירות. הייחודיות של שולחן המתוקים כמובן נעוצה בטעמים שלו, אבל מדובר גם בשולחן עם עיצוב אלגנטי, מרשים ומלהיב במיוחד. שולחן מתוקים ישדרג את האווירה היוקרתית והמפוארת של החגיגה שלכם וישאיר את האורחים עם טעם של עוד.

3. שולחן שוק שניצלים באילת

אם אתם מארגנים אירוע גדול ורוצים להגיש מנה שתתאים לכל אורחי האירוע – שולחן שניצלים יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. שניצל הוא מאכל עם טעמים מבית ולכן יכול להתאים לחגיגה עם צעירים ומבוגרים כאחד. לצד השניצלים הקריספיים והעסיסיים תוכלו להגיש מגוון תוספות, סלטים ושתייה ובכך ליצור חוויה קולינרית מופלאה.

4. והרשימה עוד ארוכה

נוסף על השולחנות הפופולאריים שצוינו חשוב שתדעו שמגוון האפשרויות הוא רחב. בחגיגה שלכם תוכלו להנות ממבחר עשיר של שולחנות שוק באילת – החל משולחנות עם סגנון בישול ביתי, או סגנון איטלקי ועד לשולחן מטוגנים, שולחן פלאפל, שולחן שווארמה והרשימה עוד ארוכה.

כמה עולה כל התענוג של שולחן שוק באילת?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה המורכבת הזאת – תמחור של שולחן שוק באילת הוא לא קבוע. תמחור שולחנות שוק באילת מושפע מכמה פרמטרים בינהם סגנון שולחן השוק, מבחר המנות, איכות חומרי הגלם, כמות הסועדים וכמובן – המוניטין של המטבח. מטבח שהפך לשם דבר הוא כמובן מטבח שיציע את שולחנות השוק שלו באילת במחירים גבוהים הרבה יותר.

עם זאת, גם מטבחים קטנים ומוכרים פחות יכולים להציע במחירים אטרקטיביים תמורה איכותית. מחיר סטנדרטי של שולחן שוק עומד על 1200 עד 6000 שקלים והמחיר יכול לטפס בהתאם לכמות הסועדים והמוניטין של איכות המטבח.

אנחנו בצוות טעים באירוע מזמינים אתכם להנות משולחן השוק האילתי הכי איכותי, מפנק ועשיר שיש. מוזמנים ליצור איתנו קשר, להתייעץ ולהתלבט ובמידת הצורך – להיעזר בנו. בהצלחה ובתאבון!
כרגע מגיעים לאילת רק לשולחנות שוק גדולים, עם תפריט מלא, של 50 איש ומעלה.

שאלות נפוצות על שולחן שוק באילת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק באילת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק באילת משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק באילת לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »