טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק באשדוד

שולחן שוק באשדוד

טבלת מחירים של שולחן שוק באשדוד

כמות סועדים לשולחן שוק באשדוד מחיר לסועד לשולחן שוק באשדוד
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק באשדוד מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק באשדוד?

אשדוד היא ללא ספק אחת הערים החמות ביותר בארץ – היא עשירה במסעדות ובמטבחים, במתחמי בילוי מהנים ובאזורי קניות מופלאים. במילים אחרות, אם חשבתם לארגן את החגיגה המופלאה שלכם באשדוד – מדובר בבחירה לא רעה בכלל.

האזינו לכתבה

ארגון של אירוע רב משתתפים היא משימה מורכבת למדיי, כאשר ההיבט המסובך ביותר בתכנונים הוא ללא ספק עניין הכיבוד. מציאת כיבוד מגוון האורחים יכול להיות משימה מאתגרת במיוחד – קשה למצוא מזון שכל האורחים נהנים ואוהבים וחשוב לא פחות, בישול לכמות כזאת גדולה של אנשים ושינוע כמות כזאת גדולה של מזון הוא אתגר משמעותי ובעייתי במיוחד. ולכן, זה לא ממש מפתיע שרבים פונים לאלטרנטיבות לאוכל הביתי והאהוב, כשמדובר באירוע גדול ומפואר.

שולחן שוק באשדוד

אחת האלטרנטיבות החמות ביותר שיש לאוכל הביתי היא ללא ספק שולחן שוק. שולחן שוק באשדוד, הוא קונספט פופולארי ונפוץ במיוחד בעיר. כחלק מהפורמט, המטבח האשדודי אחראי על בישול המטעמים, שינוע של האוכלים למתחם האירוע ומיקום של אלה על פני שולחן איכותי, מפואר ומרווח במיוחד.

אז מה הופך את שולחן השוק בעיר אשדוד לטרנד כל כך חם?

1. שולחן שוק באשדוד מוסיף אווירה יוקרתית ומיוחדת

אם אתם מחפשים דרך להוסיף אווירה מיוחדת לחגיגה שלכם ומחפשים את הכיבוד המושלם לאורחים – שולחן שוק באשדוד לגמרי יכול לעשות את העבודה. שולחן השוק מכיל מגוון של מטעמים מפנקים במיוחד ומאורגן באופן אלגנטי, נעים לעין ומפואר. שולחן השוק הופך את האוכל לאטרקציה של ממש באירוע – מרגע שאנשים יבחינו בו בחגיגות, תבחינו במהרה שהוא יהפוך ללב ליבו של האירוע.

2. שולחן שוק באשדוד חוסך הרבה זמן ומאמץ

אם יצא לכם כבר לארגן אירוע רב משתתפים בעבר, כנראה שאתם מכירים מקרוב את הקושי בארגון הכיבוד לחגיגה. היעזרות בשולחן שוק בעיר אשדוד, היא דרך מצוינת לחסוך לעצמכם את הטרחה וההתעסקות בארגון הכיבוד לחגיגה, עניין שהוא מורכב ומסובך. בזמן שאתם תתכננו את האירוע, אנחנו כבר נדאג לכיבוד שישאיר את אורחי האירוע שבעים ומסופקים.

3. שולחן שוק באשדוד יכול להיות גם זול

אין מה לעשות, כשמדובר באירוע רב משתתפים, אחד השיקולים המרכזיים שצריך לקחת בחשבון הוא כמובן עניין התקצוב. שולחן שוק באשדוד מהווה אלטרנטיבה זולה יותר לשירותי קייטרינג שמוצעים בעיר. סיבה בולטת אחת לתופעה היא האופי של שולחן השוק, שדומה לשל דוכני בופה ביתיים מפנקים. באופן כזה לעומת הקייטרינג המוכר, כשמדובר בשולחן שוק, אין צורך באנשי צוות שידאגו למלצר ולהגיש את האוכלים עד לשולחנות – האורחים יארגנו לעצמם את הצלחת המושלמת. נוסף על כך שזה חוסך לא מעט כסף, ההגשה העצמית נתפסת עבור רבים כחוויה קולינרית מיוחדת בפני עצמה.

4. שולחן שוק באשדוד מלא בטעמים איכותיים

ואולי הכי חשוב – שולחן שוק שמכין מטבח איכותי באשדוד, מכיל את המטעמים הכי ממכרים, טעימים ומפנקים שיש. כשאנחנו מארגנים אירוע רב משתתפים נרצה שהאורחים יצאו שבעים ומסופקים – מטבח איכותי וטוב יארגן לכם את השולחן הכי שווה שיש.

כמה שולחן שוק באשדוד עולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת,  תמחור של שולחן שוק באשדוד ובערים נוספות ברחבי הארץ הוא לא קבוע, אלא נוטה להשתנות. זאת כיוון שהתמחור של שולחן השוק מושפע ממגוון פרמטרים ביניהם כמות הסועדים, מגוון המנות שמוגשות בשולחן השוק, איכות חומרי הגלם, סוג שולחן השוק וכמובן, המוניטין של המטבח.

לרוב המחירים של שולחן שוק יתחילו מאזור האלף מאתיים שקלים בטווח הזול יותר ויכולים לתפס עד לאזור הששת אלפים שקלים. מדובר בטווח רחב אבל יש בכך היגיון – תמחור של שולחן שוק בשרים צפוי להיות יקר יותר מאשר שולחן קינוחים, עקב הפער המשמעותי בתמחור חומרי הגלם. כשאתם מתלבטים בין מטבחים שונים קחו בחשבון לא רק את תמחור שולחן השוק אלא גם את ההצעה שמלווה למחיר – במקרים רבים שולחנות שיתומחרו גבוה יותר בהתאם יציעו מגוון עשיר יותר של אפשרויות.

אנחנו בצוות טעים באירוע מציעים שירותי שולחן שוק בעיר אשדוד הנהדרת ויותר מנשמח להיות אחראים על ההיבט הקולינרי של המסיבה שאתם מתכננים. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחן השוק שאנחנו מציעים בעיר אשדוד. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק באשדוד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק באשדוד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק באשדוד משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק באשדוד לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »