טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק באשקלון

שולחן שוק באשקלון

טבלת מחירים של שולחן שוק באשקלון

כמות סועדים לשולחן שוק באשקלון מחיר לסועד לשולחן שוק באשקלון
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק באשקלון מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק באשקלון?

אשקלון נהפכה בשנים האחרונות ללא ספק לאחת הערים המסקרנות והמיוחדות שיש בארץ האהובה שלנו. באשקלון תוכלו להנות מחוף איכותי ונקי, מגוון עשיר של מסעדות, מרכזי בילוי, מתחמי קניות וכמובן – אולמות אירועים. ולכן, זה לא באמת מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים מחליטים לציין את האירוע החגיגי שלהם בעיר המופלאה והמיוחדת הזאת.

אחד ההיבטים המורכבים ביותר בארגון של אירוע באשקלון, כמו בכל עיר אחרת, הוא תכנון הכיבוד לחגיגה. כשמדובר במספר דו ספרתי או תלת ספרתי של מוזמנים, המטבח הביתי שלנו כבר לא מספק אותנו, העומס גדול ואנחנו לא מצליחים לתת מענה לכל האורחים האהובים. ולכן, אנשים רבים מחליטים לגשת לאלטרנטיבות לאוכל הביתי, כשאחת הבולטות בהן באשקלון היא שולחן שוק.

שולחן שוק באשקלון

שירות של שולחן שוק הוא שירות שמציעים מטבחים רבים במדינה וכולל הכנה של מגוון מטעמים איכותיים, שינוע של אלה למתחם האירועים ולבסוף – מיקום המטעמים על שולחן חגיגי, מפואר ואלגנטי במיוחד. שולחן שוק באשקלון הפך לאלטרנטיבה בולטת במיוחד לאוכל הביתי כיוון שהוא מוסיף אווירה יוקרתית ומפוארת לכל אירוע, עשיר במטעמים ממכרים, בעל תפריט שנבחר אישית על ידי מארגני האירוע, חוסך עבודה וחשוב לא פחות – זול יותר ביחס לאלטרנטיבות אחרות כמו קייטרינג.

אז מה המחיר של שולחן שוק באשקלון?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת, כיוון שהמחיר של שולחן שוק באשקלון הוא לא קבוע. עם זאת, טווח המחירים הסטנדרטי לשולחן שוק באשקלון עומד על 1200 עד 6000 שקלים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן

אלו הם הפרמטרים המרכזיים שנלקחים בחשבון בקביעת המחיר של שולחן שוק באשקלון

1. סגנון שולחן השוק באשקלון

סגנון שולחן השוק הוא ללא ספק אחד ההיבטים המרכזיים ביותר בקביעת התמחור של השולחן. שולחן שוק באשקלון מגיע במגוון עשיר של סגנונות בינהם שולחן שוק בשרים, בסגנון פלאפל, מתוקים, שניצלים, מטוגנים, שווארמה והרשימה עוד ארוכה. ככל שסגנון שולחן השוק מהודר יותר ונשען על חומרי גלם יקרים יותר, כך שולחן השוק יהיה יקר יותר בהתאמה. באופן כזה לדוגמא, שולחן המתוקים האהוב יהיה זול באופן משמעותי מאשר שולחן הבשרים המהודר.

2. איכות חומרי הגלם של שולחן השוק באשקלון

איכות מעל הכל והדבר כמובן מתבטא במחיר. מטבח שמציע מנות איכותיות שמבוססות על חומרי גלם איכותיים וטובים יציע שולחן שוק באשקלון שהוא יקר יותר כמובן ממטבח שמתפשר על חומרי גלם פחות טריים ופחות איכותיים. ההתפשרות של המטבח החובבני תתבטא בטעמים פחות חזקים, ריחות פחות טובים ולא נעים לומר, אבל לפעמים גם בכאבי בטן…

3. כמות הסועדים שיהנו משולחן השוק באשקלון

כמות הסועדים לוקחת חלק משמעותי בקביעת התמחור. אמנם המחיר הכולל יעלה ככל שעולים בכמות הסועדים, אך מנגד עם העלייה המחיר לסועד דווקא ירד בהתאמה. קחו את העניין המשמעותי הזה בחשבון כשאתם מגבשים את רשימת המוזמנים לאירוע.

4. המנות המשולבות בתפריט של שולחן השוק באשקלון

מנות מורכבות יותר כמובן ידרשו עבודה עמוסה ומאתגרת יותר עבור המטבח ובהתאמה, עבור המנות האלה המחיר כמובן יעלה ומכאן, המחיר של שולחן השוק באשקלון יהיה גבוה יותר. מנות פשוטות יותר מנגד, יכולות להיות מספקות ומפנקות עבורנו לא פחות ועדיין להגיע במחיר אטרקטיבי – קחו את זה בחשבון בגיבוש התפריט.

5. המוניטין של המסעדה

ולבסוף, אי אפשר שלא לדבר על המוניטין. מסעדות שצברו ניסיון, וותק ומוניטין חיובי במרוצת הזמן לרוב ירשו לעצמן לדרוש מחירים גבוהים יותר. עם זאת, ישנם מטבחים שהם קצת פחות מוכרים אך בכל זאת יכולים לתת עבודה לא רעה בכלל. בצעו השוואת מחירים, תתלבטו בין המטבחים השונים וקחו בחשבון לא רק את התמחור אלא גם את התמורה – לעיתים מטבח שמציע מחיר גבוה יותר, בהתאם מציע מנות מורכבות יותר או מגוון רחב יותר של תבשילים.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מביא שולחן שוק באשקלון לכל אירוע

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתם מחפשים מטבח שיעניק לכם שולחן שוק עמוס במטעמים עשירים ואיכותיים ולא מוכנים להתפשר על מחיר ושירות – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח המתאים עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן שוק באשקלון שאנחנו מציעים.

שאלות נפוצות על שולחן שוק באשקלון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק באשקלון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק באשקלון משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק באשקלון לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »