טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בדרום

שולחן שוק בדרום

טבלת מחירים של שולחן שוק בדרום

כמות סועדים לשולחן שוק בדרום מחיר לסועד לשולחן שוק בדרום
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בדרום מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק בדרום?

אזור דרום הארץ הוא האזור המדברי, המסקרן ואולי המעניין ביותר במדינה האהובה שלנו. הדרום עמוס בנוף מדברי שמושך את העין, אווירה שקטה ופסטורלית ונחת שכנראה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר במדינה ואפילו בעולם כולו. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים בוחרים לציין את האירועים המיוחדים ביותר בחיים שלהם באזור דרום הארץ.

האזינו לכתבה

אחד החלקים המאתגרים ביותר בארגון של חגיגה רבת משתתפים, היא כמובן ההיבט הקולינרי של האירוע. לא משנה עד כמה אתם מתמצאים במטבח, כשמדובר באירוע של עשרות או מאות משתתפים – המטבח הביתי והקטן שלנו פשוט לא מספיק למה שאנחנו צריכים. ולכן אנשים רבים בוחרים לגשת לאלטרנטיבות למטבח הביתי בשביל לחסוך זמן, עבודה והרבה כאב ראש. שולחן שוק בדרום הפך לאחת מהאלטרנטיבות החמות ביותר לאוכל הביתי באזור המיוחד הזה בארץ.

שולחן שוק בדרום

כחלק משירותים של שולחן שוק, המטבח אחראי על הכנת תבשילים בסגנון מסוים לבחירת הלקוח, שינוע התבשילים למתחם האירועים ולבסוף למיקומם של אלה על פני שולחן שוק איכותי, מפואר ומרשים. שולחן השוק הפך לאופציה פופולארית מכמה סיבות ובינהן היוקרה שלו, מגוון האוכל הטעים שהוא מציע, המחיר האטרקטיבי שלו ביחס לקייטרינג וכמובן – העובדה הפשוטה שהוא חוסך לא מעט עבודה.

שולחן שוק בדרום – אלו אפשרויות עומדות על הפרק?

כאמור, שולחן שוק הוא קונספט ייחודי שמגיע במגוון סגנונות. בתיאום עם המטבח תוכלו לסגור בעת בחירת התפריט על הסגנון שמייחד את שולחן השוק של האירוע שלכם. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הן כמה אופציות פופולאריות לסגנון שולחן שוק בדרום.

1. שולחן שוק בשרים בדרום

אם אתם חוגגים יום הולדת לחובב בשרים, רוצים להתפנק בחתונה באוכל איכותי או פשוט לא מוכנים להתפשר על איכות – שולחן שוק בשרים בדרום הוא כנראה בדיוק מה שאתם צריכים. שולחן הבשרים עמוס בנתחי בשר איכותיים לבחירתכם, מהודר באווירה הכי יוקרתית שיש ויקפיץ את רמת היוקרה של האירוע בכמה רמות. נוסף על נתחי הבשר האיכותיים בתיאום עם המטבח תוכלו לשלב גם תוספות, שתייה וקינוחים.

2. שולחן שוק פלאפל בדרום

פלאפל הוא ללא ספק האוכל הכי ישראלי שיש וכיוצא בזאת, מהמטעמים הכי אהובים שאנחנו מכירים. אם אתם מחפשים כיבוד קליל ומפנק, שלא ישאיר את האורחים דבוקים לכיסאות כל האירוע – שולחן שוק פלאפל בדרום לגמרי יכול להתאים. שולחן שוק פלאפל לרוב מהווה עמדת הכנה עצמית של המנה המושלמת עבור כל סועד. בשולחן יש פיתות, פלאפלים, תוספות קרות כמו סלטים וממרחים ולפעמים גם תוספות חמות בשביל לשדרג את הסעודה.

3. שולחן שוק מתוקים בדרום

אם אתם מחפשים כיבוד מגניב לחגיגת בת המצווה של הבת הקרובה שלכם, למסיבת הרווקות של חברתכן האהובה או לכל אירוע שלא נדרש בו כיבוד כבד אבל אתם רוצים להנות מסגנון – שולחן שוק מתוקים בדרום לגמרי יכול להתאים. שולחן מתוקים מכיל מגוון עשיר של קינוחים, שוקולדים, קצפות ולעיתים גם פירות. השולחן מהודר באווירה יוקרתית ומפוארת ומתאפיין בטעמים חזקים וממכרים – שלא תגידו שלא הזהרנו…

4. והרשימה עוד ארוכה

האמת היא שמגוון האפשרויות שעומד על הפרק כשמדובר בשולחנות שוק, היא פשוט לא נגמרת. נוסף על השולחנות שפורטו תוכלו להנות משולחן שניצלים, שולחן מטוגנים, שולחן בסגנון איטלקי והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, גם כשאתם בוחרים שולחן בסגנון מסוים, יש לכם את היכולת לשנות מרכיבים בתפריט השולחן בתיאום עם המטבח. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהכיבוד באירוע יהיה בדיוק לטעמכם.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שולחן שוק בדרום

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת המיוחדת של אוכל לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתם רוצים להנות משולחן שוק בדרום ומחפשים את המטבח האיכותי ביותר שיש, שיספק לכם את מגוון המטעמים העשיר והכי מפנק שאפשר למצוא – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח המושלם בשבילכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ ובמידת הצורך גם להיעזר בשירותי שולחן השוק בדרום שלנו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בדרום

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בדרום. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בדרום משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בדרום לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »