טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בחדרה

שולחן שוק בחדרה

טבלת מחירים של שולחן שוק בחדרה

כמות סועדים לשולחן שוק בחדרה מחיר לסועד לשולחן שוק בחדרה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בחדרה מחיר בהתאמה אישית

קצת על אירועים בחדרה

עם הנופים של הים והאווירה מיוחדת – חדרה היא ללא ספק אחת הערים המופלאות שיש כיום במדינה האהובה שלנו. בחדרה תוכלו להנות ממרכזי קניות פופולאריים, מתחמי בילוי, מסעדות מפוארות ומפנקות, חופים מפנקים וכמובן – אולמות אירועים מיוחדים. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר אנשים מחליטים לציין את הרגעים המאושרים ביותר בחיים שלהם בעיר היוקרתית והמיוחדת הזאת.

האזינו לכתבה

אחד מהאתגרים המשמעותיים ביותר בארגון של אירוע רב משתתפים הוא ללא ספק ההיבט הקולינרי של החגיגה. גם אם אתם השפים של המשפחה, ארגון כיבוד לכמות דו ספרתית או תלת ספרתית של משתתפים היא אירוע מורכב, מאתגר ומתיש במיוחד. המטבח קטן מידי ואנחנו גדולים מידי בתוכו, המנות נשרפות, יוצאות לא מוכנות וזוכות לטעמים חלשים או חזקים מידי. קשה להכין כל כך הרבה אוכל וגם אם אנחנו כבר מצליחים – הסיכוי שהמטעמים יקלעו להעדפות הקולינריות של כל יושבי האירוע הוא נמוך במיוחד. על מנת לחסוך את הקשיים הרבים שנלווים להכנות הקולינריות הביתיות, אנשים רבים פונים לאלטרנטיבות חיצוניות, כשאחת הבולטות בהן היא שולחנות שוק.

שולחן שוק בחדרה

שולחן שוק בחדרה הוא שולחן עמוס במטעמים שמטבח איכותי הכין מבעוד מועד, שינע לכיוון מרכז האירועים ומיקם על אותו השולחן באופן אלגנטי, יוקרתי ונעים לעין. שולחן שוק בחדרה נהיה פופולארי מסיבות רבות בינהן המחיר אטרקטיבי שלו ביחס לקייטרינג, מגוון המטעמים שהוא מכיל, האווירה היוקרתית שמאפיינת אותו, הטעמים החזקים של התבשילים וכמובן – החיסכון המשמעותי בזמן וטרחה שמלווה בשירות.

מתי נרצה להיעזר בשירותי שולחן שוק בחדרה?

האמת היא ששולחן שוק יכול לשדרג כל אירוע שעומד על הפרק, מקטן עד גדול. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם שירותי שולחן שוק בחדרה יכולים להתאים.

1. שולחן שוק בחדרה עבור בת או בר מצווה

אם הבת האהובה שלכם חוגגת בת מצווה ביחד עם החברים מבית הספר והחוגים, צריך לקחת בחשבון גם את עניין הכיבוד. במסיבת ריקודים של ילדי הכיתה לרוב נהוג להגיש כיבוד קל, לא ארוחה של ממש ולכן במקרה כזה יכול להתאים שולחן שוק מתוקים בחדרה. השולחן יכיל מגוון קינוחים, שוקולדים וקצפות ולעיתים גם פירות. בנוסף, במידה ואתם מארגנים אירוע בר או בת מצווה ביחד עם המשפחה המורכבת, תוכלו להנות משולחן שוק לטובת סעודה חגיגית של ממש בחגיגות.

2. שולחן שוק בחדרה עבור מסיבת רווקים רווקות

מסיבת רווקים רווקות היא ההזדמנות האחרונה של החתן והכלה לעתיד להנות מרגעי הרווקות האחרונים שלהם ולכן, חשוב שהמסיבה תהיה הכי טובה שיש. דרך לשדרג את החגיגה תהיה כמובן באמצעות אוכל איכותי וטוב. תוכלו בחגיגה לשלב שולחן בשרים איכותי במידה והחתן לעתיד הוא חובב בשרים, שולחן מתוקים למסיבת הרווקות וכל שולחן אחר שעולה על הדעת.

3. שולחן שוק בחדרה לכבוד יום הולדת לאדם שאנחנו אוהבים

אם אדם הקרוב אליכם מציין יום הולדת – חשוב שתגרמו לו להרגיש הכי מיוחד שיש. דרך מופלאה לשדרג את החגיגות תהיה באמצעות שילוב של שולחן שוק באירוע בחדרה עם כל המטעמים שהוא הכי אוהב. תוכלו ללכת על שולחן פלאפל, שולחן על האש, שולחן בשרים, שולחן אוכל איטלקי ועוד.

4. שולחן שוק לחתונה בחדרה

כשמדובר בחתונה, פשוט אסור להתפשר על איכות באוכל. שולחן שוק היא אפשרות קולינרית מצוינת ליום המיוחד והזוגי שלכם. תוכלו להנות משולחן בשרים שמלווה בתוספות עשירות ומפנקות ומגוון משקאות. בנוסף, את הארוחה המפוארת תוכלו לסגור בשולחן קינוחים אטרקטיבי ומפנק במיוחד.

קצת עלינו – – צוות טעים באירוע מביא שולחן שוק לחדרה

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים ביותר בחיים שלנו. אם אתם מחפשים מטבח שיארגן לכם שולחן שוק בחדרה שיכיל מגוון עשיר של מטעמים מפנקים, עמוסים בטעמים, שעשויים מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח המושלם בשבילכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך גם להיעזר בשירות שולחן השוק בחדרה שאנחנו מציעים לקהל הרחב. שיהיה לכם בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בחדרה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בחדרה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בחדרה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בחדרה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »