טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בירושלים

שולחן שוק בירושלים

טבלת מחירים של שולחן שוק בירושלים

כמות סועדים לשולחן שוק בירושלים מחיר לסועד לשולחן שוק בירושלים
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בירושלים מחיר בהתאמה אישית

קצת על אירועים בירושלים המיוחדת

ירושלים המיוחדת היא ללא ספק אחת הערים הבולטות ביותר במדינה האהובה שלנו. ירושלים מתאפיינת במזג אוויר נהדר, אוויר נקי ונעים ואווירה של קדושה וייחודיות. ולכן, זה לא באמת מפתיע שאנשים כיום בוחרים יותר ויותר לחגוג את האירועים השמחים בחיים שלהם בעיר המפוארת הזאת.

האזינו לכתבה

בתכנון של אירוע בירושלים, כמו בכל עיר אחרת, יש הרבה קשיים ואתגרים שחשוב לקחת בחשבון בתכנון החגיגה. אחד האתגרים הבולטים ביותר הוא ללא ספק ההיבט הקולינרי של האירוע – קשה לארגן כיבוד לאירוע רב משתתפים ועוד יותר קשה לארגן כיבוד שכזה, שישאיר את כולם מסופקים ושבעים.

שולחן שוק בירושלים

שולחן שוק בעיר ירושלים הפך לאלטרנטיבה בולטת וחזקה במיוחד לאוכל הביתי האהוב והמוכר. מטבח שמציע את השירות מכין את מגוון המטעמים מבעוד מועד, דואג לשינוע של אלה אל מתחם האירועים בעיר ירושלים וכמובן לבסוף, למיקומם על שולחן שוק איכותי, מרווח ומגוון.

אז מה הופך את שולחן השוק בירושלים לאלטרנטיבה כל כך פופולארית?

1. שולחן שוק בירושלים מלא בטעמים עשירים

אולי הדבר הכי בולט בשולחן שוק בירושלים, הוא הטעמים העוצמתיים שיש בו. כשמטבח איכותי אחראי על שולחן השוק, תוכלו להיות בטוחים שהשולחן יהיה עמוס במטעמים ממכרים עם טעמים עוצמתיים, מפתים וכאלה שיהפכו את הסעודה לחגיגה של ממש. כשמדובר באירוע מפואר שאנחנו מארגנים, לא ניתן להתפשר על פחות מזה.

2. שולחן שוק בירושלים כמובן מתאים לכולם

יש בקרוב האורחים סכרתיים, סובלים מאלרגיות או צמחוניים וטבעוניים? אין לכם מה לדאוג. בתיאום עם המטבח שאחראי על שולחן השוק לחגיגה שלכם בירושלים, ניתן למצוא מענה לכל בעיה או אתגר קולינרי שעומד על הפרק. בעת גיבוש התפריט תציפו את המגבלות הקולינריות של האורחים השונים וביחד תוכלו למצוא את האלטרנטיבה המושלמת עבור האורחים.

3. שולחן שוק בירושלים חוסך הרבה עבודה

ארגון של אירוע רב משתתפים הוא עניין מורכב שדורש מאמצים מרובים. בין ההכנות נוסף על ארגון הכיבוד הקולינרי מארגני האירוע צריכים לדאוג להזמנת כל האורחים, סגירה על אולם אירועים או לוקיישן לחגיגה, סגירה על צלם ודיג'יי והרשימה עוד ארוכה. תחסכו לעצמכם לפחות את המלאכה הקולינרית ותנו לנו לדאוג לה. בזמן שאתם תארגנו את האירוע על כלל רבדיו – אנחנו כבר נדאג לאוכל מספק שישאיר את האורחים שבעים ומחויכים.

4. שולחן שוק בירושלים יוצר אווירה יוקרתית ומפוארת

אז נכון, שולחן שוק לאירועים בעיר ירושלים נועד להשביע את האורחים. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה ששולחן השוק הוא מפואר, יוקרתי וכזה שיוסיף אווירה מיוחדת במיוחד לחגיגה. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לשדרג את האווירה של האירוע – סיכוי לא רע ששולחן השוק ייתן לכם מענה גם לצורך הזה.

באלו אירועים שווה להיעזר בשולחן שוק בירושלים?

האמת היא, שכל חגיגה בעיר ירושלים יכולה להיתרם משולחן שוק איכותי. שולחן שוק יכול להשתלב בחגיגה של בת מצווה לבת האהובה שלכם, בברית, חגיגת יום הולדת לאדם קרוב, חינה, מסיבת רווקים ורווקות וכמובן שגם בחתונות. מה שכן, חשוב לבחור את סגנון שולחן השוק והתפריט בהתאם לסוג האירוע שעומד על הפרק וההעדפות הקולינריות של האורחים השונים. למשל, שולחן מתוקים לרוב יתאים לבת מצוות ומסיבת רווקות ואילו שולחן בשרים ישתלב לרוב יותר בחתונות או חגיגת יום הולדת לחובב בשרים.

אז מה המחיר של שולחן שוק בירושלים?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת, כיוון שתמחור של שולחן שוק בירושלים הוא לא קבוע. התמחור מושפע ממגוון פרמטרים בינהם סוג שולחן השוק, איכות חומרי הגלם בהם המטבח מבצע שימוש, כמות האורחים, מגוון המנות שיש בתפריט האירוע וכמובן – המוניטין של המטבח.

כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים בחנו לא רק את הצעת המחיר כשלעצמה, אלא גם את התפריט שעומד מאחוריה – לא פעם מטבח יקר יותר יציע אוכל שהוא איכותי יותר ועמוס באפשרויות. בנוסף, תנו חשיבות גם ליחסי האנוש של המטבח – אמנם זה לא יהפוך את האוכל לטעים יותר, אבל זה יתרום לכך שהארגונים יהיו מעט יותר רגועים. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בירושלים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בירושלים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בירושלים משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בירושלים לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »