טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בעפולה

שולחן שוק בעפולה

טבלת מחירים של שולחן שוק בעפולה

כמות סועדים לשולחן שוק בעפולה מחיר לסועד לשולחן שוק בעפולה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בעפולה מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק בעפולה?

ארגון של אירוע רב משתתפים הוא אף פעם לא משימה פשוטה. כחלק מהארגונים צריך לדאוג להזמנת כל אורחי החגיגה, סגירה על אולם איכותי מפואר או מיקום אלגנטי לאירוע, מציאה של צלם איכותי ודיג'יי והרשימה עוד ארוכה. אחד ההיבטים המורכבים ביותר בארגון של מסיבה גדולה היא כמובן העניין הקולינרי.

האזינו לכתבה

המטבח הביתי שלנו אמנם מצוין כשאנחנו מעוניינים לארגן תבשילים לעצמנו ולאנשים שאנחנו אוהבים, אבל עבור מסיבה גדולה – היכולות הקולינריות שלנו והשליטה שלנו על המטבח הקטן והביתי, פשוט לא מספיקות. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכשמדובר באירועים גדולים, אנשים רבים נוטים לחפש כיום אלטרנטיבות לבישולים הביתיים והמוכרים.

שולחן שוק בעפולה

עפולה בשנים האחרונות הפכה לאחת הערים החמות לארגון של אירועים מפוארים וחגיגיים ולכן, גם בה הבעיה הקולינרית לוקחת חלק משמעותי מסדר היום בקרב אנשים שמתכננים אירוע מפואר. אחת האלטרנטיבות הנפוצות בעפולה כיום לאוכל הביתי, היא שולחן שוק. מסעדות שמציעות שירותי שולחן שוק בעפולה דואגות להכנת מגוון תבשילים איכותיים, שינוע של המטעמים לאולם האירועים וכמובן, מיקומם של אלה על פני שולחן מפואר, מהודר ונעים לעין.

אז מה הופך את שולחן השוק בעפולה לכל כך מיוחד?

1. שולחן שוק בעפולה הוא עשיר במגוון

המגוון הוא ללא ספק גולת הכותרת המרכזית של שולחן השוק. שולחן שוק הוא עמוס באפשרויות קולינריות רבות ומאפשר לכל אחד ואחד מהאורחים, למצוא את הנישה האישית שלו בסעודה. השפע לא רק נותן מענה קולינרי לכל האורחים, אלא גם נוסיף נופח יוקרתי ואלגנטי במיוחד לשולחן השוק שישדרג את האירוע המפואר שלכם בכמה רמות.

2. שולחן שוק בעפולה עמוס בטעמים טובים

אולי ההיבט הכי חשוב כשמדובר בכיבוד, הוא כמובן בטעמים. שולחן שוק בעפולה שמוכן על ידי מטבח איכותי שיודע לתת עבודה, הוא שולחן שעמוס בטעמים הכי משובחים שיש. מגוון המטעמים הממכרים יהפכו את שולחן השוק לאטרקציה של ממש בחגיגה ומרגע שאנשים יתחילו להנות ממנו, הם פשוט לא יוכלו להפסיק לאכול.

3. שולחן שוק בעפולה הוא בהתאמה אישית

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בארגון של כיבוד לאירוע הוא ללא ספק הקושי למצוא מטעמים שיכולים להתאים לכולם. בתכנון התפריט של השולחן, תוכלו להעלות את המגבלות הקולינריות של האורחים מול המטבח ולחשוב ביחד על אלטרנטיבות קולינריות משובחות שיוכלו לתת מענה לכל האורחים. באופן כזה, כולם יצאו מהחגיגה שבעים ומסופקים.

4. שולחן שוק בעפולה חוסך הרבה זמן ועבודה

כשמדובר בתכנון של אירוע רב משתתפים, לא חסרים למארגנים דברים להתעסק בהם. ולכן, חשוב לחסוך לעצמכם זמן ועבודה, לפחות בהיבט הקולינרי. בזמן שאתם תדאגו לכלל ההיבטים של האירוע, אנחנו כבר נדאג לארגן את הכיבוד הכי שווה שיש.

5. שולחן שוק בעפולה הוא כמובן אלטרנטיבה זולה

אין מה לעשות, כשמדובר באירוע גדול, התקציב הוא ללא ספק חלק מהעניין. שולחן שוק בעפולה הוא אלטרנטיבה זולה יותר ביחס לקייטרינג ועל כן מדובר בדבר שחשוב לשים עליו את הדעת. שולחן שוק בעפולה דומה במאפיינים שלו לבופה ועל כן, בהזמנת השולחן נחסכים כספים משמעותיים שהיו הולכים בארגון הקייטרינג על מלצור והגשה. מגניב, לא?

אז מה המחיר של שולחן שוק בעפולה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. תמחור של שולחן שוק בעפולה מושפע ממגוון פרמטרים בינהם איכות חומרי הגלם, כמות הסועדים, מגוון המנות, סגנון שולחן השוק וכמובן – המוניטין של המטבח. עם זאת, מחיר סטנדרטי של שולחן שוק עומד על 1200 עד 6000 שקלים. מדובר בטווח רחב אבל יש בו היגיון – תמחור של שולחן שוק מתוקים יהיה זול בהרבה למשל, מתמחור של שולחן שוק בשרים. כשאתם מתלבטים בין הצעות המחיר השונות קחו בחשבון גם את סוג השולחן וגם את מגוון המטעמים שהמטבח מציע – לא פעם הצעת מחיר גבוהה יותר נובעת מתבשילים עם חומרי גלם יותר יקרים.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שולחנות שוק בעפולה

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל להוסיף אווירה מופלאה לכל חגיגה או אירוע. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק שאנחנו מציעים בעפולה. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בעפולה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בעפולה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בעפולה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בעפולה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »