טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בפתח תקווה

שולחן שוק בפתח תקווה

טבלת מחירים של שולחן שוק בפתח תקווה

כמות סועדים לשולחן שוק בפתח תקווה מחיר לסועד לשולחן שוק בפתח תקווה
10-20 אישהחל מ-105 ש"ח לראש
20-40 אישהחל מ-95 ש"ח לראש
40-100 אישהחל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בפתח תקווהמחיר בהתאמה אישית

קצת על אירועים בפתח תקווה

אם המושבות האהובה שלנו היא העיר החמישית באוכלוסייתה וללא ספק מהמרכזיות והאהובות ביותר במדינה האהובה שלנו.

האזינו לכתבה

בפתח תקווה תוכלו להנות ממגוון פארקים בינהם פארק בלינסון הירוק והמהודר, ממתחמי קניות, מרכזי בילוי, מסעדות וכמובן – אולמות אירועים. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום אנשים רבים בוחרים לחגוג את שמחתם בעיר האהובה והמיוחדת הזאת.

שולחן שוק בפתח תקווה

ארגון של אירוע רב משתתפים הוא מרגש אך לעיתים הוא גם נוטה להיות מורכב, מאתגר ומלחיץ. אחד האתגרים הבולטים ביותר שעומדים על הפרק בתכנון של אירוע רב משתתפים הוא כמובן ההיבט הקולינרי של החגיגה. קשה להכין במטבח הביתי אוכל לכמות דו ספרתית או תלת ספרתית של מוזמנים וקשה עוד יותר במידה ומצליחים לדאוג לכיבוד, להצליח לקלוע לטעם וההעדפות הקולינריות של כלל האורחים. ולכן כיום יותר ויותר מארגני אירועים מחליטים לגשת לאלטרנטיבות למטבח הביתי, כשאחת הבולטות בהן היא ללא ספק שירותי שולחן שוק בפתח תקווה.

עבור אלו אתגרים שולחן השוק בפתח תקווה נותן מענה?

שולחן שוק בפתח תקווה הוא שירות שמגוון מטבחים בעיר מציעים. השירות כולל הכנה של מגוון תבשילים בסגנון קולינרי מועדף, שינוע של אלה למתחם האירוע וכמובן – מיקומם על שולחן איכותי, מפואר ויוקרתי. אז על אלו אתגרים שולחן השוק נותן מענה?

1. שולחן שוק בפתח תקווה יענה על הצורך בכמויות גדולות של אוכל

אין מה לעשות, עבור אירוע עם הרבה משתתפים פשוט צריך הרבה אוכל. לנו במטבח הביתי שלנו אין יכולת להכין כמות כזאת גדולה של אוכלים – לא משנה עד כמה אתם מבשלים נהדר, המטבח הביתי פשוט לא מותאם לזה. המטבח קטן ואנחנו גדולים בתוכו – הבלגן שנוצר, החוסר סנכרון בין הבישולים השונים והקושי לארגן את האוכלים השונים ולשנע אותם למתחם האירועים, הופכים את המטבח הביתי לאופציה בעייתית במיוחד עבור אירועים גדולים ומפוארים. שירותי שולחן שוק בפתח תקווה נותנים מענה לבעיה המורכבת הזאת וחוסכים לכם הרבה זמן, עבודה ותסכול.

2. שולחן שוק בפתח תקווה יסייע במציאת מענה לכלל המשתתפים

לאורחים האהובים שלנו יש העדפות קולינריות שונות ומגוונות שנובעות ממגבלות בריאותיות, העדפה של מזון צמחוני או טבעוני, אלרגיות, סכרת, כשרות והרשימה עוד ארוכה. לאחר שקבעתם ביחד עם המטבח את סגנון שולחן השוק (שולחן בשרים, מטוגנים, פלאפל או כל אפשרות אחרת שעולה על דעתכם), תוכלו להעלות בפני המטבח את המגבלות, הבעיות והצרכים של האורחים. באופן כזה תוכלו למצוא מענה לכל האורחים ולוודא שהם יצאו מהחגיגה שבעים ומסופקים.

3. שולחן שוק בפתח תקווה יתרום להוספת אווירה יוקרתית לחגיגה

אם אתם מעוניינים להפוך את החגיגה שלכם למפוארת ומיוחדת – שירותי שולחן שוק בפתח תקווה, לגמרי יכולים לעזור. הריחות החזקים, הטעמים הממכרים, ארגון השולחן המפואר והאווירה המיוחדת – כל אלה נותנים נופח יוקרתי ומרשים במיוחד לכל אירוע בעיר שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

4. שולחן שוק בפתח תקווה הוא מענה זול אלטרנטיבי לקייטרינג

אין מה לעשות, כשאנחנו מתכננים אירוע גדול, תמיד נצטרך לקחת בחשבון את התקציב שעומד על הפרק. שירותי שולחן שוק בפתח תקווה מהווים אלטרנטיבה איכותית וזולה יותר ביחס לקייטרינג מכמה סיבות כשהבולטת היא עניין ההגשה. כיוון ששולחן שוק דומה באופיו לבופה המוכר והאהוב, נחסך כוח האדם שנדרש לטובת הגשת המזון לאורחים. באופן כזה לא רק תחסכו לא מעט כסף, אלא תאפשרו לאורחים להנות מהאוכל גם בבחירת המנות וההתרשמות מהמגוון.

איך בוחרים את המטבח הנכון שיספק לכם שולחן שוק בפתח תקווה?

מציאה של מטבח שמציע שולחן שוק בפתח תקווה היא לא עניין יותר מידי מסובך – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מטבחים שרק מחכים לעזור לכם בארגון השולחן המושלם. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שיודע לתת עבודה זה כבר עניין קצת יותר מסובך. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים קחו בחשבון לא רק את התמחור של המטבח אלא גם את המוניטין של בית העסק, שנות הניסיון שלו בתחום, הביקורות החיוביות והשליליות שספג במרוצת הזמן, ההצלחות והכישלונות וחשוב לא פחות – היחס האישי שהם מציעים ללקוחות. כל אלה יבטיחו לכם שתהנו משולחן השוק הכי שווה בפתח תקווה. בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בפתח תקווה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בפתח תקווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בפתח תקווה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בפתח תקווה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »