טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בצפון

שולחן שוק בצפון

טבלת מחירים של שולחן שוק בצפון

כמות סועדים לשולחן שוק בצפון מחיר לסועד לשולחן שוק בצפון
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בצפון מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק בצפון?

כולנו נהנים מארגון של אירועים בצפון – מדובר באזורי הארץ הפסטורליים, ההרריים ביותר והכי שלווים ושקטים שיש. מי מאיתנו שיצא לו כבר לארגן אירוע רב משתתפים בעבר, מכיר את הקושי בתכנונים – סגירת האולם, מציאת צלם ודיג'יי, שליחת ההזמנות לאורחים וכמובן, ארגון הכיבוד.

האזינו לכתבה

מציאת כיבוד קולינרי לאירוע של עשרות עד מאות משתתפים הוא משימה מורכבת במיוחד עקב ההעדפות הקולינריות השונות של אורחי האירוע ומורכב לא פחות, הקושי להכין כמות כזו גדולה של אוכלים ותבשילים לכמות המשתתפים הרבה.

שולחן שוק בצפון

אלטרנטיבה חמה לאוכל הביתי שתפסה תאוצה בשנים האחרונות היא שולחן שוק. מסעדות רבות בצפון מציעות שירותי שולחן שוק כאשר השירות כולל הכנה של המטעמים, שינוע של אלה לאולם האירועים וכמובן, מיקומם על שולחן איכותי ואלגנטי. שולחן שוק מאופיין באווירה יוקרתית ומפוארת, עשיר בטעמים חזקים וממכרים וצורת ההגשה שלו דומה במאפייניה לבופה מה שמוסיף נופח מיוחד נוסף לחוויה הקולינרית כולה של האירוע.

לאיזה אירועים שולחן שוק בצפון יכול להתאים?

היוקרה והאלגנטיות של שולחן השוק יכולים לשדרג כל אירוע שעומד על הפרק ובכל זאת, בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, ריכזנו עבורכם כמה אירועים ששווה לשלב בהם שולחן שוק.

1. שולחן שוק לברית בצפון

העולל החדש שלכם הגיח לעולם ואתם רוצים לחגוג את הברית ביחד עם המשפחה וכל האנשים שקרובים אליכם? קחו בחשבון, שתצטרכו לארגן גם כיבוד. עוד יותר מאשר מקרים רגילים בהם אין לנו כוחות נפשיים, זמן ומשאבים לארגן ארוחה לעשרות עד מאות סועדים, כשמדובר בזוג הורים טריים במיוחד – הזמן והכוחות דלים עוד יותר. מבחר מסעדות מציעות שירותי שולחן שוק בצפון שיכולים לחסוך לכם הרבה זמן, מאמץ וכוחות, שעדיף שתשמרו לטיפול ושמירה על העולל החמוד והקטן שלכם.

2. שולחן שוק לבר או בת מצווה בצפון

בר או בת מצווה היא אירוע בלתי נשכח עבור הילדים האהובים שלכם. מדובר בנקודת ציון של ממש, במעבר בין ילדות לבגרות. אם אתם רוצים להפוך את האירוע להכי ייחודי שיש וכזה שהאורחים יצאו ממנו מסופקים, חשוב שתדאגו לכיבוד. מסעדות רבות בצפון ישמחו להציע לכם שירותי שולחן שוק ובו ישולב אוכל שמתאים לכל המשפחה והילדים.

3. שולחן שוק ליום הולדת בצפון לאדם שאתם אוהבים

אם אתם מעוניינים לחגוג לאדם שקרוב לליבכם יום הולדת מפוארת ומופלאה, חשוב שתדאגו גם להיבט הקולינרי של האירוע. עבור חובב הבשרים תוכלו לארגן שולחן שוק בשרים עמוס במטעמים משובחים וממכרים או לחילופין, עבור ביתכם האהובה תוכלו לארגן שולחן מתוקים מפנק שישאיר את כל הסועדים עם טעם של עוד.

4. שולחן שוק למסיבת רווקות בצפון

מסיבת רווקות היא אירוע חגיגי ומהנה במיוחד עבור הכלה לעתיד וחברותיה הקרובות. בחגיגה מציינים את המעבר של הכלה לעתיד מחיי הרווקות, לחיי הנישואין והאירוע מאפשר לה להנות מהרווקות עוד קצת, לפני ההתמסדות. חשוב בחגיגה לשלב שולחן שוק איכותי עם מטעמים מדהימים. בין שולחנות השוק הנהוגים במסיבות רווקות בצפון ישנם שולחן הקינוחים, שולחן בשרים, שולחן מטוגנים ועוד ועוד.

5. שולחן שוק לחתונה בצפון

ארגון כיבוד קולינרי לחתונה היא ללא ספק משימה מורכבת – לאורחים השונים העדפות שונות, כמות המשתתפים גדולה במיוחד ועל הפרק עומדים בלי סוף ארגונים נוספים שחשוב לשים עליהם את הדעת. תחסכו לעצמכם את ההתעסקות עם ההיבט הקולינרי ותשאירו אותו לנו – בזמן שאתם תארגנו את החגיגה, באמצעות שירותי שולחן השוק בצפון שאנחנו מציעים, נדאג שכל האורחים יצאו שבעים ומסופקים.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שירותי שולחן שוק בצפון

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים בחשיבות של אוכל איכותי וטוב כחלק מרכזי בכל אירוע וחגיגה. אנחנו מציעים לקהל הרחב מגוון עשיר של שולחנות שוק שיכולים להתאים לכל אירוע בינהם שולחן קינוחים, שולחן פלאפל, שולחן בשרים, שולחן שניצלים, שולחן מטוגנים והרשימה עוד ארוכה. אם אתם מחפשים שירותי שולחן שוק בצפון ומעוניינים ללכת על המטבח שיציע לכם את האוכל הכי טעים וביתי שיש, שירות על רמה ועל הדרך גם מחיר אטרקטיבי – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך – גם להיעזר בשירותי שולחן השוק שלנו. שיהיה לכם בהצלחה!

שאלות נפוצות על שולחן שוק בצפון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בצפון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בצפון משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בצפון לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »