טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק בקריות

שולחן שוק בקריות

טבלת מחירים של שולחן שוק בקריות

כמות סועדים לשולחן שוק בקריות מחיר לסועד לשולחן שוק בקריות
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק בקריות מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק בקריות?

אזור הקריות הפך בשנים האחרונות לאזור אטרקטיבי ואהוב בארץ. בקריות ניתן להנות ממגוון עשיר של מסעדות, מרכזי קניות, פארקים עמוסים בצמחיה ירוקה, מתחמי בילוי ועוד. ולכן, זה לא ממש מפתיע שאזור הקריות הפך למוקד מרכזי באזור הצפון וככזה, לאחד שכיף בו לחגוג את האירועים המשמחים ביותר בחיים שלנו עם האנשים שאנחנו אוהבים.

האזינו לכתבה

אחד האתגרים המורכבים ביותר בתכנון של אירוע בקריות ולמעשה במדינתנו הקטנה כולה, הוא כמובן ארגון הכיבוד לאורחים. כשמדובר בכמות חד ספרתית של מוזמנים, חלק מאיתנו עוד מסוגלים להפגין יכולות מרשימות במיוחד במטבח ולהוציא מנות מהוללות. עם זאת, כשמדובר כבר בכמות דו ספרתית או תלת ספרתית של אורחים, העניין כבר נהפך ליותר מורכב – המטבח קטן מידי, אנחנו גדולים מידי בתוכו ובסופו של דבר לא משנה עד כמה אנחנו טובים בעולמות הקולינריה, אנחנו פשוט לא נצליח להכין כמות כזאת גדולה של אוכל שתספק את כל האורחים.

שולחן שוק בקריות

בנוסף, ארגון של אוכל לכמות גדולה של אנשים חייב גם להתייחס להעדפות הקולינריות של האורחים והמגבלות התזונתיות של אלה שנובעות מאלרגיות, מחלות והעדפות כמו צמחונות וטבעונות. קשה מאוד במטבח הביתי ליצור את המגוון הנדרש על מנת לספק את כולם.

שולחן שוק בקריות הפך לאלטרנטיבה אידיאלית לאוכל הביתי והאהוב עבור רבים ממתכנני האירועים באזור. מטבח שמציע שולחן שוק בקריות, כולל בשירותיו לא רק את ההכנה של המטעמים המשובחים אלא גם את השינוע של אלה אל מתחם האירוע ומיקום של התבשילים על שולחן שוק חגיגי ומפואר. שולחן השוק הוא אידיאלי כיוון שהוא מכיל מגוון של מטעמים, מוסיף אווירה יוקרתית לאירוע, חוסך לא מעט זמן וגם זול ביחס לקייטרינג המוכר.

באלו אירועים בקריות שווה להזמין שולחן שוק?

האמת היא שכל אירוע יכול להיתרם משילוב של שולחן שוק בחגיגה – מדובר בפתרון קולינרי משובח שמוסיף אווירה יוקרתית לאירוע והופך את הכיבוד באירוע לחגיגה של ממש. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אירועים בהם שווה להזמין שולחן שוק בקריות.

1. שולחן שוק לכבוד חתונה מפוארת בקריות

ארגון של חתונה הוא גם ככה אירוע מורכב ודורש בלי סוף תכנונים – לא תורידו מעצמכם לפחות את הבישולים? שולחן שוק לחתונה בקריות מכיל מגוון מטעמים יוקרתיים ואיכותיים, שיאפשרו לאורחים להנות מחגיגה קולינרית של ממש. את התפריט תוכלו ליצור ביחד עם המטבח האיכותי ולדאוג שאתם מוצאים מענה להגבלות הקולינריות של האורחים ובכך, לוודא שכל האורחים יצאו מהאירוע שבעים ומסופקים.

2. שולחן שוק לכבוד יום הולדת חגיגית בקריות

יום הולדת זה הזמן הזה בשנה שאנחנו רוצים לגרום לאדם שאנחנו אוהבים להרגיש מיוחד בדיוק כפי שהוא. דרך מיוחדת לעשות את זה, תהיה כמובן להנות ממטעמים נהדרים ומופלאים. שולחן שוק שנהוג להביא ליום הולדת הוא שולחן בשרים איכותי – מדובר בדרך מצוינת לחגוג יום הולדת לחובב הבשרים במשפחה ולפנק אותו בטעמים עשירים במיוחד. בנוסף, תמיד אפשר ללכת על שולחן פלאפל, שולחן מטוגנים או כל שולחן אחר שעולה על דעתכם.

3. שולחן שוק לכבוד בת או בר מצווה בקריות

לבר או בת מצווה נהוג כשמדובר באירוע עבור המשפחה לפנק בסעודה חגיגית ומפוארת. בחגיגה המשפחתית תוכלו לפנק את האורחים בקריות בשולחן שוק בשרים, או כל שולחן אחר עמוס בטעמים משביעים ומפנקים. בנוסף, בחגיגת בר או בת מצווה עם החברים של הילד האהוב שלכם, לרוב נהוג להגיש כיבוד קל יותר ובמקרים כאלה, שווה ללכת על שולחן מתוקים. שולחן מתוקים הוא שולחן אלגנטי ומרשים במיוחד שמכיל מגוון עשיר של ממתקים, קינוחים, שוקולדים, קצפות ולעיתים גם פירות.

4. ועוד אירועים בקריות לכבודם נארגן לכם שולחן שוק

האמת היא ששולחן שוק בקריות יכול להתאים לכל אירוע – החל מחתונות, ימי הולדת ובת מצווה ועד לטקסי חינה, ברית לעולל הטרי ועוד ועוד. מדובר באלטרנטיבה מצוינת למזון הביתי שלא רק תחסוך לכם הרבה זמן, אלא גם תאפשר לכם להנות מאוכל איכותי ומספק ואווירה יוקרתית ומיוחדת.

שאלות נפוצות על שולחן שוק בקריות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק בקריות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק בקריות משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק בקריות לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »