טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק כשר לפסח

שולחן שוק כשר לפסח

טבלת מחירים של שולחן שוק כשר לפסח

כמות סועדים לשולחן שוק כשר לפסח מחיר לסועד לשולחן שוק כשר לפסח
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק כשר לפסח מחיר בהתאמה אישית

מה זה שולחן שוק כשר לפסח?

ארגון של אירוע לאנשים שאנחנו אוהבים, הוא תמיד עניין מרגש, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתכנונים לא פעם הם מלחיצים, מתישים ואינטנסיביים. אחד ההיבטים המורכבים ביותר בתכנון כל אירוע, הוא כמובן הרובד הקולינרי.

האזינו לכתבה

קשה להכין אוכל לכמות גדולה של אנשים ומאתגר לא פחות למצוא מטעמים שיכולים להתאים לכל האורחים. שולחן שוק הפך בשנים האחרונות לאלטרנטיבה פופולארית במיוחד לאוכל הביתי והאהוב. מסעדות שמציעות את השירות לא רק דואגות להכנת התבשילים, אלא גם לשינוע של אלה לאירוע ומיקומם על שולחן שוק מפואר.

שולחן שוק לפסח

שולחן שוק כשר לפסח – ליל הסדר מעולם לא היה פשוט יותר

ליל הסדר הוא ללא ספק המועד החגיגי והמפואר ביותר בשנה היהודית כולה. מדובר באירוע מפואר בו אנחנו מתלכדים כל המשפחה, סביב שולחן החג ונהנים לקרוא את ההגדה, לצחוק, לצבור חוויות וכמובן – להנות ממגוון עשיר של מטעמים. כמו בכל אירוע חגיגי אחר, גם הבישולים עבור ליל הסדר יכולים להיות מורכבים עבור רבים מאיתנו – המטבח קטן, המגוון מאתגר ולפעמים לקרובי המשפחה אין פנאי לסייע.

שולחן שוק כשר לפסח הוא פתרון מצוין לחג שיכול לחסוך לכם לא רק הרבה זמן ועבודה, אלא גם הרבה כאב ראש. שולחן שוק כשר לפסח יכיל את מגוון מטעמי החג האהובים בינהם מרק עוף עם קניידלעך, פשטידות כשרות לפסח, עוף עם ירקות מבושלים, סלטים מפוארים, כבד קצוץ, מגוון תוספות והרשימה עוד ארוכה.

באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהאורחים יצאו מהסעודה שבעים ומסופקים ואתם, תוכלו לארח אותם בשלוות נפש, מלאים בכוחות מחודשים.

מה משפיע על המחיר של שולחן שוק כשר לפסח?

האמת היא שאין מחיר נכון אחד לשולחן שוק, כיוון שהוא מושפע ממגוון פרמטרים. עם זאת, מחיר של שולחן שוק כשר לפסח עומד לרוב על כמה אלפי שקלים. בשביל קצת לסבר לכם את האוזן אלו הם כמה פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על תמחור השולחן.

1. כמות הסועדים בשולחן השוק לפסח

כמות הסועדים בעלת קשר ישיר וברור לתמחור. ככל שיש יותר סועדים מחיר השולחן הכולל כמובן עולה אך מנגד – המחיר עבור כל סועד בהתאמה יורד. קחו את זה בחשבון בגיבוש רשימת המוזמנים – ככל שיש יותר מוזמנים, כך המשפחה כולה תהנה יותר.

2. איכות חומרי הגלם בשולחן השוק לפסח

מטבחים שמציעים מנות שעשויות מחומרי גלם איכותיים לא פעם ידרשו תמחור גבוה יותר מאשר מטבחים שמתפשרים על איכות. ההתפשרות הזאת יכולה לבוא לידי ביטוי בטעמים פחות חזקים, ריחות פחות עשירים ולא נעים להודות, אבל לפעמים גם בכאבי בטן… לכן, חשוב ללכת על מטבח שמכין את המנות שלו מחומרי הגלם הכי טובים שיש ולא מוכן להתפשר על טריות, איכות ורמה.

3. מגוון המנות שייכללו בשולחן השוק לפסח

למגוון המנות בפסח יש חשיבות עליונה בהצלחה של החגיגה. אין מה לעשות, לכל אחד מאורחי הסעודה יש העדפות קולינריות אחרות ומגוון עשיר של מנות, הוא הדרך הנכונה לעזור לכל אחד מהאורחים למצוא את מקומו בשולחן. עם זאת, ככל שהתפריט של שולחן השוק הכשר לפסח עשיר יותר במגוון, בהתאמה המחיר יעלה. עם זאת, המגוון יגביר את ההתלהבות מהשולחן וכמובן, ההצלחה של הסעודה כולה.

4. המוניטין של המטבח שיספק לכם את שולחן השוק לפסח

אי אפשר לדבר על התמחור של שולחן שוק כשר לפסח ולהתעלם מההיבט המוניטיני של העניין. מטבח שהפך לשם דבר וצבר לא רק ניסיון אלא קהל לקוחות מעריץ, יהיה לרוב מטבח שיגבה מחירים גבוהים יותר על שירותי שולחן שוק כשר לפסח. מנגד, ישנם מטבחים קטנים ואיכותיים שמוכרים פחות, ויכולים לספק שולחן שוק כשר לפסח שהוא איכותי לא פחות. קחו את זה בחשבון כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים.

קצת עלינו – צוות טעים באירוע מספק שולחן שוק כשר לפסח לכל מקום

אנחנו בצוות טעים באירוע מאמינים ביכולת המופלאה של אוכל מבית לקרב ביננו באירועים השמחים ביותר בחיים. ליל הסדר הוא ערב מיוחד בשנה היהודית וככזה, חשוב להפוך אותו להכי מיוחד, מהנה, ביתי ומשפחתי שיש. אם אתם מחפשים שולחן שוק כשר לפסח שיכיל מגוון עשיר של מנות איכותיות וטעימות ולא מוכנים להתפשר על מחיר ושירות – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחן שוק כשר לפסח שאנחנו מציעים. בתאבון וחג שמח!

שאלות נפוצות על שולחן שוק כשר לפסח

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק כשר לפסח. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק כשר לפסח משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק כשר לפסח לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »