טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק לחינה – מה זה ומה המחיר של שולחן שוק לחינה?

שולחן שוק לחינה – מה זה ומה המחיר של שולחן שוק לחינה?

טבלת מחירים של שולחן שוק לחינה

כמות סועדים לשולחן שוק לחינה מחיר לסועד לשולחן שוק לחינה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק לחינה מחיר בהתאמה אישית

מה זה בכלל שולחן שוק לחינה?

מזל טוב! החלטתם להתחתן ועכשיו אתם מתחילים לתכנן את חגיגת החינה הקרבה ובאה. תכנון של חינה, כמו כל אירוע גדול ומשמעותי היא מאתגרת, מורכבת ולצד ההתרגשות יכולה להעמיס ולהכביד עלינו.

האזינו לכתבה

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בתכנון חינה, הוא ללא ספק ארגון הכיבוד לאורחים – לכל אורח יש את ההעדפות הקולינריות שלו והאמת היא שגם בישול של כמות אוכל כזו גדולה בבית היא מאתגרת לא רק עבור הטבח אלא גם עבור המטבח הביתי הקטן והתשוש.

שולחן שוק חינה

ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום במרבית חגיגות החינה נעזרים במגוון אלטרנטיבות שונות לאוכל הביתי, האהוב והמוכר. אחת האלטרנטיבות הקולינריות החזקות ביותר כיום בשוק לאוכל הביתי האהוב, הוא שולחן שוק. שולחן שוק הוא שירות שמטבחים רבים מציעים ובמסגרתו המטבח אחראי על הכנת מגוון מטעמים שונים, שינוע האוכל וכמובן, ארגונו על שולחן חגיגי ומפואר – שולחן השוק.

שאלת השאלות – האם שולחן שוק מתאים לחינה?

בקצרה – כן. שולחן שוק זו אלטרנטיבה נהדרת לאוכל הביתי האהוב והמוכר ולכן הוא יכול להתאים לכל אירוע חגיגי כמו חתונה, בר או בת מצווה וכמובן גם חינה. שולחן השוק יאפשר לסועדים להנות ממגוון מטעמים שונים ולמצוא את מבוקשם בקלות וביעילות. אז מה הופך את שולחן השוק לכל כך אידיאלי עבור חגיגת החינה המפוארת שלכם?

1. התאמה של סגנון המאכלים בשולחן שוק לחינה

לרוב סוגי האוכלים שיוגשו בשולחן השוק לחינה החגיגית שלכם יתאימו לאווירה של האירוע ויהיו מטוגנים – שניצלים, המבורגרים, צ'יפס ועוד ועוד. מדובר במאכלים שמתאימים לחגיגה המפוארת, הקלילה והכיפית. התבשילים מתאימים להעדפות המזון של כל הסועדים ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שכולם יצאו שבעים ומסופקים.

2. שולחן השוק מאפשר כיבוד לאורחים במהלך כל החגיגות החינה

לעומת קייטרינג שבו שעת הסעודה היא ברורה וקונקרטית – עם שולחן שוק אפשר להתפרס. שולחן השוק יונח במקום מרכזי בחגיגות ובמהלך כל החינה ניתן לאכול כמה שרק רוצים – אין צורך במלצרים או באנשי הגשה, כל אורח שירצה יוכל לבוא בקלות ולהתכבד במגוון המאכלים שמונח על השולחן.

3. שולחן שוק בחינה משדר שפע, מגוון ויוקרה

אם אתם מחפשים אפשרות קולינרית שהיא לא רק מתאפיינת בטעמים חזקים ואהובים אלא גם בסגנון – שולחן שוק לגמרי יכול להתאים. שולחן שוק מכיל מגוון עשיר של אוכלים ומאורגן באופן אלגנטי, מפואר ויוקרתי. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שהסועדים לא רק ישבעו, אלא גם יהנו מאטרקציה קולינרית של ממש, שתוסיף אווירה ייחודית לחגיגות החינה.

4. שולחן השוק מתאים להעדפות הקולינריות של כלל האורחים בחינה

אחת הבעיות המורכבות ביותר כשמדובר בארגון כיבוד לאורחים, היא למצוא תבשילים שכולם אוהבים – וזו בדיוק העבודה של המטבח שיארגן עבורכם את שולחן השוק. בתיאום עם צוות המטבח תוכלו ליצור תפריט עשיר באפשרויות שמתאים להעדפות הקולינריות של כל האורחים, האלרגיות, הרגישויות והמגבלות האישיות שלהם. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שכל אחד מהאורחים יצא שבע, מסופק ומחוייך.

5. שולחן שוק לחינה חסכוני

אין מה לעשות, בכל אירוע גדול וגם בחינה, התקציב לוקח חלק משמעותי מהעניין. שולחן שוק היא אלטרנטיבה אידיאלית גם מבחינה כלכלית. קייטרינג בעל תמחור גבוה יותר באופן משמעותי משל שולחן השוק ממגוון סיבות כשהבולטת שבינהן היא צוות המלצרים שבאירועי קייטרינג דואגים להגשת האוכל עד לסועדים. שולחן השוק הוא פורמט שדומה באופיו לבופה ובכך לא רק יחסוך לכם הרבה כסף, אלא גם יאפשר למשתתפי האירוע להנות מהאוכל גם בבחירתו מהשולחן העמוס.

6. שולחן שוק לחינה חוסך לא מעט עבודה

ואולי הכי חשוב – העבודה. ארגון של אירוע חגיגי כמו חינה הוא כמובן מרגש אבל דורש לא מעט השקעה. הבישולים, שינוע האוכלים וכמובן גם ארגונם במתחם האירועים דורשים לא רק מאמץ אלא גם זמן, שעדיף שתשקיעו בתכנון ההיבטים האחרים של החגיגה – בזמן שתדאגו לחינה, אנחנו כבר נדאג שהאורחים יצאו מהאירוע שבעים ומסופקים.

מה מאפיין שולחן שוק לחינה?

שולחן שוק לחינה

1. מנות עיקריות בשולחן השוק לחינה

המנות העיקריות הפופולאריות באירוע הן שניצלים והמבורגרים ושלל בשרים פשוטים וטעימים. מדובר בטעמים חמים ונעימים מבית שכולנו אוהבים לאהוב. מדובר במטעמים פשוטים וטעימים שמתאימים למבוגרים, צעירים וילדים וישאירו את כולם שבעים ומסופקים.

2. תוספות בנוסף לשולחן השוק לחינה

התוספות למנות הבשריות הן תוספות קלאסיות כמו צ'יפס, מג'דרה, אורז לבן, תפוחי אדמה בתנור ועוד ועוד. מנות בשריות לא יורדות חלק בגרון בלי איזושהי תוספת, ולכן חשוב שבתיאום עם המטבח תיסגרו על כמה תוספות חמות ומפנקות שישדרגו את תפריט האירוע בכמה רמות.

3. שתייה בתיאום לשולחן השוק לחינה

בתיאום עם המטבח ניתן לסגור על שתייה קלה וכמובן שתייה חריפה. כיף להנות בחינה עם בקבוקי יין, בירות ומגוון משקאות אלכוהולים נוספים. תעשו שמח, תחגגו באירוע המשמח שלכם ביחד עם האנשים שאתם אוהבים עם השתייה הכי שווה שיש.

4. קינוחים ליד שולחן השוק לחינה

האמת היא שאי אפשר לסגור ארוחה בלי קצת מתוק בפה. בתיאום עם המטבח תוכלו לשדרג את שולחן השוק לחינה המפוארת שלכם עם שולחן קינוחים נוסף, שיסגור את הארוחה בטעם מתוק בפה. הקינוחים הממכרים ישדרגו את האירוע בכמה רמות ויוסיפו לו נופח מיוחד נוסף.

אז מה המחיר של שולחן שוק לחינה?

האמת היא שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת – תמחור של שולחן שוק מושפע ממגוון פרמטרים. המחיר הסטנדרטי עומד על 1200 עד 6000 שקלים והוא מושפע מכמות המוזמנים לאירוע, מגוון המנות, איכות חומרי הגלם, מורכבות המנות וכמובן מוניטין המטבח. בצעו השוואת מחירים ומצאו את המטבח שהותיר עליכם את הרושם החיובי ביותר.

איך בוחרים את שולחן השוק לחינה המושלם?

האמת היא, שמציאה של מטבחים שמציעים שירותי שולחן שוק לקהל הרחב היא לא יותר מידי מסובכת – חיפוש זריז בגוגל יעניק לכם רשומה ענקית של מטבחים שיותר מישמחו לעזור לכם בארגון ההיבט הקולינרי של האירוע המפואר והחגיגי שלכם. עם זאת, מציאה של מטבח איכותי שיודע את העבודה זה כבר קצת יותר מסובך. כשאתם מתלבטים בין המטבחים השונים, חשוב כמובן לקחת בחשבון את המחיר, אך ישנם פרמטרים חשובים נוספים.

ראשית, תבחנו את המוניטין של בית העסק והביקורות שספג במרוצת הזמן. בסופו של דבר, בית עסק שנחל הצלחות בעבר סביר שיספק לכם ארוחה מפוארת וחגיגית לא פחות. בנוסף, בחנו את החיבור האישי שיש לכם עם המטבח – אמנם אתם לא חייבים להיות חברים קרובים של הצוות, אבל חיבור אישי ותחושה של תקשורת נוחה ונעימה יכולה לשדרג לא רק את האירוע אלא גם את חווית הארגונים.

אם אתם מחפשים מטבח איכותי שיציע לכם שולחן שוק עמוס במטעמים מפנקים במחיר אטרקטיבי במיוחד ושירות אישי מהלב – סיכוי לא רע שאנחנו המטבח שאתם מחפשים. אנחנו בטעים באירוע מאמינים ביכולת של אוכל איכותי וטוב לקרב בין אנשים שאנחנו אוהבים ברגעים השמחים בחיים שלנו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ, להתלבט ולחשוב ובמידת הצורך – להיעזר בשירותי שולחן השוק שלנו לחגיגת החינה שלכם. בהצלחה ומזל טוב!

שאלות נפוצות על שולחן שוק לחינה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק לחינה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק לחינה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק לחינה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »