טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק ללא גלוטן

שולחן שוק ללא גלוטן

טבלת מחירים של שולחן שוק ללא גלוטן

כמות סועדים לשולחן שוק ללא גלוטן מחיר לסועד לשולחן שוק ללא גלוטן
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק ללא גלוטן מחיר בהתאמה אישית

האוכל שתגישו לאורחים באירוע זה מה שעשוי לקבוע את דעתם על האירוע עצמו. אם האוכל יהיה מגוון וטעים, הם יזכרו את האירוע בצורה חיובית.

האזינו לכתבה

אם האוכל לא יהיה לטעמם, זה עשוי לצייר את האירוע בצורה פחות טובה. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לחשוב פעמיים לפני שאתם בוחרים אוכל כזה או אחר. מה שבטוח זה שאתם צריכים לאפשר לכל מי שמגיע לאירוע שלכם לאכול את האוכל שאותו אתם מגישים. כולם מגיעים להנות באותה המידה, לכן ישנה חשיבות לתת פתרונות שמתאימים לכולם. רוצים לבחור באפשרות שמתאימה לכל מי שיגיע לחגוג יחד אתכם? הזמינו שולחן שוק ללא גלוטן.

שולחן שוק ללא גלוטן

אנשים רבים רגישים לגלוטן

בעבר שולחנות שוק ללא גלוטן לא היו נפוצים מכיוון שהמודעות לעניין הזה לא הייתה קיימת. היום אפשר להגיד בפה מלא כי המודעות לרגישות לגלוטן גבוהה במיוחד. אנשים רבים שקרובים אליכם יותר ופחות רגישים לגלוטן, חלקם מגיעים לשמוח יחד אתכם באירוע. מה שאומר שאתם צריכים לוודא כי יהיה מאכלים שונים שלא מכילים גלוטן. שולחן שוק ללא גלוטן יאפשר לאותם אנשים לאכול את כל המנות שנמצאות על השולחן. הם לא יצטרכו לבחור רק חלק מהמנות השונות, הם יוכלו לאכול כל מה שבא להם. זוהי הסיבה שבגללה הבחירה הזאת פופולארית במיוחד.

שולחן שוק שמיועד עבור כולם

על פניו זה שהבאתם לאירוע שולחן שוק ללא גלוטן זה עשוי להישמע כמו התפשרות. אך בפועל מי שיראה את השולחן עצמו יבין כי אתם בכלל לא התפשרתם בבחירות שעשיתם. השולחן עצמו יכיל את כל המנות הכי טעימות שיש, כאלה שלא תעלו על דעתכם שהן לא מכילות גלוטן. מכיוון שהעניין הזה זכה למודעות רבה, נמצאו כל מיני פתרונות שמיועדים גם לאנשים רגישים לגלוטן. המשמעות היא שגם האנשים שיכולים לאכול גלוטן, ייהנו מהשולחן שאותו הבאתם לאירוע שלכם. השאיפה הטבעית היא שכולם יוכלו לאכול מהאוכל שאתם מגישים באירוע. ברגע שתראו את כולם אוכלים ונהנים, אתם תדעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה.

כיצד נראה שולחן שוק ללא גלוטן?

יכול מאוד להיות כי ממבט ראשון לא תראו שהשולחן שהזמנתם הוא שולחן ללא גלוטן. הפתרונות הרבים שקיימים בשוק עבור אנשים רגישים לגלוטן מאפשרים גמישות רבה. אם בעבר השולחן היה נראה ריק וחסר, כיום המצב הוא שונה מקצה לקצה. שולחנות שוק ללא גלוטן מלאים בכל מיני מאכלים שונים שהם כולם ללא גלוטן. המטרה היא לאפשר לכל אותם אנשים שרגישים לגלוטן לאכול מכל האוכל שיש על השולחן. כמובן שיש דגש על הנראות של השולחן מתוך תקווה כי האורחים יתרשמו ממנו כבר מהמבט הראשון. אתם תהיו אלה שתוכלו לבחור איזה מאכלים שונים יהיו על השולחן שאותו תביאו לאירוע.

איך תדעו מתי להזמין שולחנות שוק ללא גלוטן?

אתם מכירים את האורחים שמגיעים לאירוע בצורה הכי טובה, תוכלו לבדוק אם ישנם אורחים רגישים לגלוטן. באופן עקרוני ההמלצה היא תמיד ללכת על האפשרות הזאת, כי לא תמיד תוכלו לשאול את כולם. אם יש לכם ספק לגבי אורח כזה או אחר, מוטב לעשות בחירה מושכלת מראש. זה שאתם בוחרים שולחן שוק ללא גלוטן זה לא אומר שאתם מתפשרים על האוכל באירוע. הבחירה הזאת היא בחירה שמאפשרת לכל אחד מהאורחים להנות בדיוק באותה המידה. תהיו בטוחים כי גם האורחים שלא רגישים לגלוטן יוכלו להנות מהשולחן. אוכל שלא מכיל גלוטן הוא אוכל טעים ומגוון, כזה שכל אחד ירצה לאכול אותו.

איך תדעו מאיפה להזמין שולחן שוק בלי גלוטן?

ההמלצה שלנו אליכם היא לבחור בחברה אשר מתמחה בהכנת שולחן שוק ללא גלוטן. הרי זה לא דבר של מה בכך להכין שולחן מהסוג הזה, לכן תרצו לדעת שאתם עושים בחירה נכונה. חברה שמכינה שולחנות שוק ללא גלוטן באופן קבוע תדע בדיוק איך הם אמורים להיראות. היא גם קיבלה לאורך השנים כל מיני פידבקים על האוכל שאותו היא מכינה. זוהי הדרך שלכם להיות בטוחים כי אתם מביאים לאירוע שלכם שולחן שוק שווה. כזה שאף אחד לא ידע כי הוא לא מכיל בתוכו גלוטן, הרי ההנאה מהאוכל תהיה גדולה.

שאלות נפוצות על שולחן שוק ללא גלוטן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק ללא גלוטן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק ללא גלוטן משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק ללא גלוטן לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »