טעים באירוע » סוגי שולחנות שוק » שולחן שוק פריקסה – שולחן שוק בקונספט קצת אחר

שולחן שוק פריקסה – שולחן שוק בקונספט קצת אחר

טבלת מחירים של שולחן שוק פריקסה

כמות סועדים לשולחן שוק פריקסה מחיר לסועד לשולחן שוק פריקסה
10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש
20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש
40-100 איש החל מ-75 ש"ח לראש
מעל 100 סועדים לשולחן שוק פריקסה מחיר בהתאמה אישית

מרגישים כי לכל אירוע שאתם מגיעים, אתם רואים בדיוק את אותם הדברים? בכל מה שקשור לאירוע שלכם, אתם תרצו לעשות את הדברים קצת אחרת.

האזינו לכתבה

שולחן שוק פריקסה הפך להיות מאוד פופולארי בעיקר בגלל העניין הספציפי הזה. הוא מיועד לכל אותם אנשים שלא רוצים לעשות את אותו שולחן שוק כמו כל האחרים. שולחן שוק עם פריקסה הוא ללא ספק משהו מיוחד ואחר, כזה שיהיה מאוד קשה לשכוח אותו. אז רגע לפני שאתם מזמינים שולחן שוק עם פריקסה, הכנו לכם כמה דברים שחובה להכיר. בסוף אתם אלה שאמורים לעשות את הבחירה הסופית בין השולחן הזה לבין שולחנות אחרים.

שולחן שוק פריקסה

מה מכיל שולחן שוק פריקסה?

כמובן שגולת הכותרת של השולחן זה הפריקסה שנמצא בכל פינה על השולחן. ישנה אפשרות להרכיב את הפריקסה לבד או למצוא כל מיני מנות פריקסה מוכנות. אם אתם יודעים שהאורחים שלכם בעייתיים, מוטב כי תאפשרו להם לבנות את המנה שהם אוהבים. חוץ מזה תוכלו למצוא על השולחן המון ירקות מכל הסוגים, הירקות הן אלה שמוסיפים את הצבע לשולחן. מלבד כל זה תוכלו להוסיף עוד כל מיני מנות שונות, למקרה שיש אורחים שלא אוהבים פריקסה. הבחירה הסופית כיצד יראה השולחן היא בידיים שלכם, ואתם תבחרו מה לעשות איתה.

למי מתאים שולחנות שוק פריקסה?

שולחן שוק פריקסה מתאים לכל אלה שרוצים לתת לאורחים שלכם משהו קצת אחר. אם האירוע שאתם מתכננים הוא לא אירוע רשמי יתר על המידה, אין סיבה שלא תעשו בחירה קצת אחרת. השאירו מאחור את כל מה שבחרתם עד כה, ותעשו בחירה עם מהות קצת שונה. היתרון של שולחנות שוק פריקסה הוא שמדובר על שולחנות שוק שאי אפשר שלא להתאהב בהם. הנראות של השולחן יחד עם הטעמים העשירים, זה מה שהופך אותו להיות מושלם. אחרי שתקראו שולחן שוק עם פריקסה יהיה לכם ברור כי אתם תרצו כזה באירוע שלכם. מי לא ישמח לקבל פריקסה חם שהוכן במיוחד לטובת האירוע?

מהי העלות של שולחן שוק עם פריקסה?

המחיר של שולחן שוק פריקסה יהיה אטרקטיבי מאוד בהשוואה לכל מיני אפשרויות אחרות. כך שאם אתם מחפשים שולחן שוק במחיר שפוי זוהי בהחלט יכולה להיות הבחירה שלכם. בשונה מהעלויות של רכישת והכנת הבשר, העלות של פריקסה תהיה זולה פי כמה. לכן תוכלו לקבל מחיר שכמותו ככל הנראה לא יצא לכם לשמוע עד כה. את המחיר הסופי תוכלו לקבל רק אחרי שיהיה ברור כמה אורחים אמורים להגיע לאירוע. עם זאת המחיר אמור לנוע בין 1000 עד 1500 ש"ח באירועים קטנים, ובין 2000 ש"ח עד 2500 ש"ח באירועים גדולים. מה שבטוח זה שמדובר על השקעה שתהיה מאוד משתלמת.

איך תדעו איזה שולחן שוק כדאי לכם להזמין?

אתם לא חייבים ללכת על האופציה של שולחן שוק פריקסה לאירוע שלכם. בכל זאת על הפרק נמצאות עוד המון אופציות אחרות שיכולות להיות מתאימות לכם יותר. איך תוכלו לדעת איזה שולחן שוק יהיה הכי מתאים לאירוע שאותו אתם מתכננים? תחשבו מה אתם ומה האורחים שלכם הכי רוצים לאכול באירוע. הרי האוכל באירוע אמור להיות כזה שממנו יוכלו לאכול כל מי שאתם תזמינו לחגוג יחד אתכם. אם האורחים לא יאהבו את האוכל שבחרתם לאירוע, האירוע כולו לא יהיה כפי שציפיתם שהוא יהיה. לכן אנו מציעים לכם לחשוב בצורה ספציפית לגבי האירוע שאותו תכננתם.

מהם היתרונות של שולחנות שוק פריקסה?

הסיבה המרכזית שבגללה אנשים מעדיפים שולחן שוק פריקסה היא כי זה טעים. נדיר מאוד לשמוע על אנשים שלא אוהבים לאכול פריקסה, הרי מדובר על מאכל שהמון אוהבים לאכול אותו. מעבר לכך הבחירה הזאת היא בחירה שמתאימה לכל מיני אירועים שונים, לא משנה באילו סדרי גודל. אם אתם רוצים ללכת על בטוח, זוהי ככל הנראה תהיה הבחירה המושלמת לכם. כמובן שבשולחן עצמו לא תמצאו רק פריקסה, תוכלו למצוא עוד מנות נוספות אחרות. השאיפה היא שכל אחד מהאורחים ימצא את המנה שהוא הכי מתחבר אליה. כמובן שאפשר להתחיל לאכול את הפריקסה, ולאחר מכן תוכלו לאכול את המנות האחרות.  

שאלות נפוצות על שולחן שוק פריקסה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על שולחן שוק פריקסה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שולחן שוק פריקסה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולסוג האירוע שתרצו לארגן. המחיר יכול להתחיל מ-1,000 ש"ח ועד כמה אלפים בודדים ולכן מומלץ ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שולחן שוק פריקסה לכל אירוע. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונתראה בקרוב באירוע שלכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשולחן שוק השאירו פרטים או חייגו 053-9428880

שולחנות שוק שיעניינו אתכם

שולחן שוק לשבועות

שולחן שוק לשבועות

כמות סועדים לשולחן שוק לשבועות מחיר לסועד לשולחן שוק לשבועות 10-20 איש החל מ-105 ש"ח לראש 20-40 איש החל מ-95 ש"ח לראש 40-100 איש החל

קרא עוד »